Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

FM08 Historie: Swansea. Veien mot Europa!

Anbefalte innlegg

Vi holder støkurs mott opprykk:

H Doncaster......................5-2..... Johnson, Scotland, Maynard x3

H Stafford*.......................5-1..... Scotland, Brandy, Anderson, Duffy x2

B Oldham..........................4-1.... Maynard, Bauza, Scotland x2

B Leeds............................0-1.....

H Hartlepool......................2-2..... Bodde, Scotland

B West Ham**..................0-2.....

B Carlisle..........................2-3.... Scotland x2

*FA cup 3.rnd

*FA cup 4.rnd

Starter måneden jævelig bra og vinner med store siffre i alle kamper. Etter vi taper ufortjent mot leeds, så mister vi litt piffen. Curtis er veldig interesert i å snu trenden, og fortsette mot opprykk. Vi blir eid og lært hvordan PL fotball skal spilles i FA cup'en. Men Curtis driter rett og slett i cuppen. Cuppen er bare et bonus, her er det opprykk som gjelder for alle penga!

Tabellen

Jevnt!

Ellers kom Kevin Phillips inn i januar vinduet. 34 åringen har mye og tilby for de yngre spillerne, og har fortsatt greie ferdighet. Holder nok nivået. Kostet oss £45k

Februar ser slik ut :

H Southend

H Huddersfield

B Millwall

H Northampton

B Walsall

H Gillingham

Ja, spennende å følge med, tror bare ikke folk skriver så mye svar. Men ikke gi deg tror det er mange som følger med ;)

Er mye artigere og få kritikk, kommentarer, spørsmål og slik. Men du har nok rett :)

Håper virkelig å rykke opp til Championship, noe jeg tror jeg skal klare greit. Neste sesong blir i såfall mye vanskeligere. Men, det er jo en utfordring!:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi holder støkurs mott opprykk:

H Doncaster......................5-2..... Johnson, Scotland, Maynard x3

H Stafford*.......................5-1..... Scotland, Brandy, Anderson, Duffy x2

B Oldham..........................4-1.... Maynard, Bauza, Scotland x2

B Leeds............................0-1.....

H Hartlepool......................2-2..... Bodde, Scotland

B West Ham**..................0-2.....

B Carlisle..........................2-3.... Scotland x2

*FA cup 3.rnd

*FA cup 4.rnd

Starter måneden jævelig bra og vinner med store siffre i alle kamper. Etter vi taper ufortjent mot leeds, så mister vi litt piffen. Curtis er veldig interesert i å snu trenden, og fortsette mot opprykk. Vi blir eid og lært hvordan PL fotball skal spilles i FA cup'en. Men Curtis driter rett og slett i cuppen. Cuppen er bare et bonus, her er det opprykk som gjelder for alle penga!

Tabellen

Jevnt!

Ellers kom Kevin Phillips inn i januar vinduet. 34 åringen har mye og tilby for de yngre spillerne, og har fortsatt greie ferdighet. Holder nok nivået. Kostet oss £45k

Februar ser slik ut :

H Southend

H Huddersfield

B Millwall

H Northampton

B Walsall

H Gillingham

Ja, spennende å følge med, tror bare ikke folk skriver så mye svar. Men ikke gi deg tror det er mange som følger med ;)

Er mye artigere og få kritikk, kommentarer, spørsmål og slik. Men du har nok rett :)

Håper virkelig å rykke opp til Championship, noe jeg tror jeg skal klare greit. Neste sesong blir i såfall mye vanskeligere. Men, det er jo en utfordring!:D

Phillips er god til hans høye alder .

Lenke til kommentar

Interessant å følge med :) Har spilt med dette laget noen sesonger selv.

Noe jeg legger merke til er at du ikke bruker Duffy? Han var den desidert beste for meg første sesong. Kanskje ikke de beste statsene, men putta mål i bøtter å spann. Ble til slutt toppscorer i L1 :)

Keep up the good work! :)

Lenke til kommentar

En meget bra måned av Curtis' menn!

H Southend.....................2-0.... Phillips, SM

H Huddersfield.................1-0.... Robinson

B Millwall.........................2-2.... Scotland, Duffy

H Northampton................2-0.... Tate, Duffy

B Walsall.........................1-1.... Scotland

H Gillingham....................6-0.... Gioda, Duffy x2, Scotland x3

Poeng i alle kampene. Totalt 14 av 18 poeng er ikke ille det. Kalasseier mot Gillingham. Duffy har fått sjansen etter 24 kamper og 32 mål på reservelaget. Og på 4 kamper fra start, scorer han 4 mål, noe som absolutt er godkjent.

Curtis fikk også utmerkelsen Månedens manager. Nok en ølboks fra forbundet. Dette feirer selfølgelig Curtis.

Tabell

Slik ser Mars ut :

B Port Vale

B Yeovil

H Bournemouth

B Tranmere

B Bristol Rovers

H Swindon

H Leyton Orient

Dette er vanskelig, men vi får nok noen poeng her også!

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Svingende prestasjoner.

B Port Vale........................1-2.... Duffy

B Yeovil.............................1-1.... Bodde

H Bournemouth..................1-0.... Scotland

B Tranmere.......................1-0.... Brandy

B Bristol Rovers.................1-0.... Scotland

H Swindon.........................1-1.... Maynard

H Leyton Orient..................1-0.... Scotland

Scorer veldig lite mål denne måneden, men likevell plukker vi poeng og har fortsatt sjanse til å vinne ligaen. Selv om Forest sniffer oss langt oppi brunøyet. Men, Curtis og guttene har troen, og skal virkelig sette inn sluttspurten nå. Dette går veien sier Curtis til den lokale avisa!

Tabellen

April & Mai ser slik ut:

B Crewe

H Luton

B Cheltenham

H Brighton

B Nothingham Forest.

Ser ut som det kan bli en seriefinale her. Sistekamp er mot tabelltoer Forest!

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

April & Mai:

B Crewe....................................0-2....

H Luton.....................................0-0....

B Cheltenham............................1-1.... Bodde

H Brighton.................................2-0.... Scotland x2

B Nothingham Forest..................1-1.... Brandy

Sesongen er over, og alt i alt er man kjempe fornøyd på The Liberty Stadium. Direkte opprykk og seier i ligaen var alt man kunne drømme om. Opprykk var målet, og vi vinner! Curtis gleder seg til å bygge videre på dette laget, som han mener har veldig mye potensiale, og skal klare seg fint i Championship.

Slutt-tabellen

Best gjennomsnittlig rating:

Leandro Gioda - 7,44 på 50 kamper.

Jason Scotland - 7,43 på 47(6) kamper.

Andy Robinson - 7,34 på 51(2) kamper.

Toppscorere:

Jason Scotland - 41 på 47(6) kamper.

Nicky Maynard - 15 på 20(21) kamper.

Febian Brandy - 12 på 23(11) kamper.

Curtis ble kåret til årets manager!

Scotland ble toppscorer i League One.

Årets lag ser slik ut :

---------------------------Flahaven(Southend)-----------------------------

Rangel----------------Gioda-------K.Pearce(Port vale)---J.Bennet(Forest)

-----------------------------------------------------------------------------------

A.Nicholls(walshall)----B.Stock(Doncaster)----Bodde------------Robinson

-----------------------------------------------------------------------------------

----------------Beckford(Leeds)-----------------Scotland----------------------

Ferie for stallen nå!

Videre updates kommer senere! Championship here we come!

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Sesongen er over. Her kommer oppsummeringen:

Oppsummering

Fansen kom også med en del kåringer. Og Jason Scotland ble Player of the year.

Ellers ryktes det at Samuel Kuffour har signert kontrakt med Swansea. Han skal ha blitt observert hjemme hos Curtis selv. Fansen gleder seg til preseason og er spendt på hvilke spillere som kommer.

Har fått hele £1,6M og handle for, og et lønnsbudsjett på £110k pr uke

Lenke til kommentar

Nå nærmer det seg.

Transfernytt!

Inn

Samuel Kuoffour - Ajax - Bosmanspiller

Var ute i kulden i Ajax, og da var Curtis kjapp, og snappet opp denne tidligere toppspilleren, som kanskje har tapt seg litt de siste årene, men 31 åringen har værtfall 1-2 år igjen, og kanskje han kan prestere noe opp mot gammel nivå. Har bra'e ferdigheter, og kommer til å klare seg bra i Championship.

Gary Naysmith - Sheffield United - £600k

En klar forsterkning på venstre backen. Det var veldig få andre alternativer, og Naysmith var klart det beste valget. Noe stiv pris, men han har ferdigeter Painter kan drømme om å få.

Thomas Myhre - Viking - £150k

Rutinert reservekeeper. Er langt fra førstelaget, men en helt grei backup som ennå holder et år eller to. Forhåpentligvis et invisterting, med tanke på at han vil bli trener.

Håvard Nordtveit - Arsenal - Lån

Den unge stopperen er med oss for andre sesong på rad, har forbedret seg kraftig og er kanskje verdig for en plass på førstelaget. Skal konkurrere mot Gioda og Kuffour.

Ut

En haug med dritt spillere som ikke er værdt å nevne.

Slik ser laget ut nå.

August starter altså slik:

B Leyton Orient

B Derby

H Watford

B Southend*

H Blackpool

H W.B.A

B Plymouth

En veldig vanskelig sesongstart. Men, målet til Curtis er å holde seg over streken. Han tror at vi er kapable til å få en plassering midt på tabellen, men er usikker. Dette kommer ann på formen til laget. Vi har ikke fått forsterket mye. Trolig for at klubben ikke trekker stort annet en ferdige drittspillere, eller ukjente utlendinger. Har vært vanskelig å forsterke. Har fortsatt en drøy £1M igjen og handle for, får se om det kommer noe.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
GL HF!

Takk, jeg tror virkelig jeg trenger det. Har ikke fått forsterket nesten noe. Har en følelse på at dette blir en sesong nedi sørpa. Men, vi får se. Jeg har virkelig problemer med transfers. INGEN av nevneverdig kvalitet vil til meg. Jeg har jo ca det samme førstelaget som i fjor. Kunne godt tenkt meg en ny spiss.

Lenke til kommentar

Moderklubb har jeg ikke tenkt på. Men føler at det blir litt dumt for et "fremtidig" topplag og ha en moderklubb. Er interesert i å klare meg alene helst. Men, tror nok ikke det blir opprykk denne sesongen. Har ikke sterk nok stall, og får ikke hentet spillere av kvalitet. Men håper å kjempe om en plass midt på tabellen iallefall.

Får ikke spilt på en stund nå, sitter på nattvakt, kommer vell hjem i 06.00 tiden, og da må jeg sove. Forhåpentligvis kommer det en update i morgen om jeg ikke har noe annet fornuftig og gjøre!

GO SWANS!

Lenke til kommentar

Da er vi i gang, og vi har fått en MEGET bra start på sesongen.

B Leyton Orient................2-2.... Scotland, Gioda, Rødt kort Mihelic 25 min.

B Derby..........................2-2.... Scotland, Naysmith

H Watford........................2-1.... Scotland x2

B Southend*....................0-1....

H Blackpool......................3-0.... Bodde, Scotland x2

H W.B.A...........................2-1.... Scotland, Robinson

B Plymouth.......................4-3.... Britton, Gioda, Bauza x2

Vi starter forbaska bra. Tar poeng i alle kampene, og vinner de 4 siste kampene. Scotland fortsetter L1 formen sin, og har nettet 7 mål på 5 kamper. Og Bauza viser goalgetter egenskaper når scottie er borte på landslag's oppdrag.

Curtis får dessuten månedens manager bemerkelsen, i sin første Championship måned. Imponerende.

Curtis håper virkelig vi kan beholde denne flyten, kanskje vi overvurderte nivået ?

Tabell

September ser slik ut:

H Burnley

H Sheff Utd

B Sheff Wed

B Nottm Forest

H Southampton

B Colchester

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...