Gå til innhold

funker ps2 gitarer til ps3 ? ( Guitar Hero )

toazty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
går vel med overgang på micene da?

Micene på PS2 kobles til via USB. Derfor er det sannsynlig mulig å bruke disse på PS3. Jeg har ikke testet dette selv, men antar det skulle fungere. Gitarene på PS2 vil nok derimot ikke fungere, da disse kobles til som normale kontrollere.

Lenke til kommentar

gitaren funker dersom du kjøper en USB til PS2 kontakt adapter, jeg har kjøpt en slik på playx.no for 130 kroner og min gitar funker som bare det

jeg brukte litt tid å se om jeg fant konverteren til deg men jeg fant ikke den jeg har, men de har en ny versjon ute ser d ut som... den kan du finne her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=156903

denne er litt dyrere men vil forsatt påstå at det er verdt d

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
går vel med overgang på micene da?

Micene på PS2 kobles til via USB. Derfor er det sannsynlig mulig å bruke disse på PS3. Jeg har ikke testet dette selv, men antar det skulle fungere. Gitarene på PS2 vil nok derimot ikke fungere, da disse kobles til som normale kontrollere.

Som du sier, SingStar-micene kobles til via USB, og funker som bare det (egen erfaring). Gitarene derimot, har den vanlige "PS2-tilkoblingskontakt-greia", så den funker ikke (Har ikke prøvd med overgang, sikkert mulig at dettr funker).

Lenke til kommentar

som jeg har sagt tidligere funker det med overgang, men leste nettop at jeg har en spesiell overgang, så alle funker ikke... det er en nettbutikk som bare omhandler RB og GH spillene som derimot selger denne overganger... husker ikke helt navnet men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...