toazty Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) kan jeg bruke mine gamle guitar hero gitarer på ps3 ? det samme med sing star mics.-`?? Endret 12. juli 2008 av toazty Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 BUMPER denne jeg... trenger svar litt kjappt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 nei nei nei.. de har jo en helt annen tilkobling.. går heller ikke an med overgang. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Singstar mic(ps2) virker på Playstation 3. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 men det er jo samme koblingen? på gitarene som mic'ene Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 går vel med overgang på micene da? Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 går vel med overgang på micene da? Micene på PS2 kobles til via USB. Derfor er det sannsynlig mulig å bruke disse på PS3. Jeg har ikke testet dette selv, men antar det skulle fungere. Gitarene på PS2 vil nok derimot ikke fungere, da disse kobles til som normale kontrollere. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 gitaren funker dersom du kjøper en USB til PS2 kontakt adapter, jeg har kjøpt en slik på playx.no for 130 kroner og min gitar funker som bare det jeg brukte litt tid å se om jeg fant konverteren til deg men jeg fant ikke den jeg har, men de har en ny versjon ute ser d ut som... den kan du finne her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=156903 denne er litt dyrere men vil forsatt påstå at det er verdt d Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva med den trådløse gitaren på ps2? Funker denne på ps3? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 går vel med overgang på micene da? Micene på PS2 kobles til via USB. Derfor er det sannsynlig mulig å bruke disse på PS3. Jeg har ikke testet dette selv, men antar det skulle fungere. Gitarene på PS2 vil nok derimot ikke fungere, da disse kobles til som normale kontrollere. Som du sier, SingStar-micene kobles til via USB, og funker som bare det (egen erfaring). Gitarene derimot, har den vanlige "PS2-tilkoblingskontakt-greia", så den funker ikke (Har ikke prøvd med overgang, sikkert mulig at dettr funker). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Her står det meste om GH-gitarene: http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=26086 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 som jeg har sagt tidligere funker det med overgang, men leste nettop at jeg har en spesiell overgang, så alle funker ikke... det er en nettbutikk som bare omhandler RB og GH spillene som derimot selger denne overganger... husker ikke helt navnet men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå