Gå til innhold

Sterioanlegg til ca 5k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Stereoanlegget eg har består av forsterkaren Cambridge 640A og eit par Dynavoice M-65. Dette får du til rundt 5500 trur eg.

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for 310 MK2 høgtalerne... så nå mangler jeg forslag på forsterker...

Har de selv, du kommer ikke til å angre :) En kompis av meg har 410mk2, og den største (og eneste?) forskjellen er bassen. Cambridge Azur 640a kan være et godt forsterkeralternativ. :)

Selv har jeg argon amp3245, og til den prisen er jeg ganske fornøyd med den.

*edit*

Jeg har ikke hørt mk1, men hovedforskjellene er at mk2 er 4 ohm og har 2x 5.25" bass/mellomtone, mens mk1 er 8ohm, 1x6.5".

MK1 er også litt mindre følsom, det vil si at den trenger mer effekt for å spille like høyt som mk2.

*edit2*

Uten at jeg har skimma hele datakjeden.no for forsterkere, så er det en som skiller seg ut. http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2035090;c:36377

Endret av nisselue
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for 310 MK2 høgtalerne... så nå mangler jeg forslag på forsterker...

Har de selv, du kommer ikke til å angre :) En kompis av meg har 410mk2, og den største (og eneste?) forskjellen er bassen. Cambridge Azur 640a kan være et godt forsterkeralternativ. :)

Selv har jeg argon amp3245, og til den prisen er jeg ganske fornøyd med den.

*edit*

Jeg har ikke hørt mk1, men hovedforskjellene er at mk2 er 4 ohm og har 2x 5.25" bass/mellomtone, mens mk1 er 8ohm, 1x6.5".

MK1 er også litt mindre følsom, det vil si at den trenger mer effekt for å spille like høyt som mk2.

*edit2*

Uten at jeg har skimma hele datakjeden.no for forsterkere, så er det en som skiller seg ut. http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2035090;c:36377

Kanskje jeg da skal gå for 410 mk2? Vil ha litt bass.... :)

Men hva med dette forsterker alternativet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...