Gjest Guest_Raring_* Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei kjære nerder/venner/familie/uvenner/tullinger/sexbomber/nettkammerater =) Jeg er en gutt på 15 år. Jeg har på penishodet og litt nedenfor på staken(=P) et slags blåmerke, altså et sted hvor det er et mørkere felt. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske og det har ingen effekt på mine koselige afferer, utløsningen kommer som den skal og det er ikke vondt i det hele tatt.. Jeg tror det er et fødselsmerke eller en eller annen som har sparket meg i ballene i min tidlige barndomm =) Men det jeg lurer på er egentlig om det jenta jeg en eller annen gang( forhåpentligvis =P) kommer til å bolle med vil synes dette er ekkelt eller upassende? Man er jo alltid paranoid for sånne ting.. men hadde vært fint å få noen betryggende svar fra noen andre (helst jenter) =) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 A) Vent til du er 16 før du hopper i seng med et kvinnfolk B) Pass på å skru av lyset før du drar frem lillekaren så slipper du å bekymre deg. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 A) Vent til du er 16 før du hopper i seng med et kvinnfolkB) Pass på å skru av lyset før du drar frem lillekaren så slipper du å bekymre deg. A) ingen grunn til å vente visst du er klar for det. B) tviler på en dame som har gått med på å kose med lillemannen hans bryr seg stort om en liten blå flekk på tissen hans. seriøst. ser du for deg dama stopper å sier "æææsj jeg vil ikke ha sex med deg, du har en blå flekk på tissen" Lenke til kommentar
Gjest Guest_Raring_* Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje hun tror det er en eller annen stygg kjønnssykdom som du får byllepest og kreft av.. Ikke vet jeg, men jeg vil gjerne at en jente kommenterer jeg =) TAKK for et litt serøist svar drugis =) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tror nok ikke så mange ville reagert på det, nei Hvis noen hadde gjort det, så hadde hun kanskje ikke vært så mye å samle på uansett? Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tror ikke jenta bryr seg, bare si det er fødselsmerke Da går det bra Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Second that Manfred.. Lite vits å ta vare på om hun ikke engang synes det er greit at du har fått et blåmerke på penis. Forutsett at det ikke kommer til å ha noenting å si på nytelsen / sexlivet. Endret 11. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Som homofil, synes jeg at jeg har like stor stemmerett i denne tråden, som en hver jente. Jeg ville neppe ha brydd meg om en evt kjæreste, hadde hatt ett merke på penisen sin eller ikke. Hva slags kjæreste ville jeg vært, om jeg ikke kunne akseptert typen min for den han var, og hvordan han så ut? Det er jo uansett ikke utseendet jeg er sammen med. .) Om du forstår hva jeg skal frem til? mrbjoern Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Særegenheter er bare kule, itno å bry seg om. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tror det er misfarger, alså en type pigmenter som har blitt dannet. Ikke særlig fint å se på, men kan angivelig fjernes gjennom peeling. Batterisyre er vist ikke et bra alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Raring_* Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tusen takk for mange fine svar =) Tror ikke jeg gidder å fjerne disse hvis ikke den første gangen ender med skrik og hyl.. men man får se =) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ehrm, prøv å smør penisen inn med majones. Blåmerket forsvinner etter 2 dager, kan bli litt gris i boxeren men ta et bind fra morra di. Hvis hu ikke er over 70 år da... Lykke til! Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror nok ikke du har noe å frykte, få jenter som vil bry seg om et fødselsmerke Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er vel ikke så uvanlig å ha det om du koser med deg selv mye. Er bare å stoppe en uke eller noe slikt, så er den som vanlig, ikke det at noen bryr seg. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må bare si at det er et fødselsmerke, evt kan du spørre om hun synes det er rart. Da vil hun svare "nei" uansett. Greit å være åpen om det fra starten av, så blir det ikke noe big deal utav det. Hvis dere har dere med lyset av i mange måneder, før hun en dag plutselig ser tissen din, vil hun kanskje reagere mer. Jeg synes det høres søtt ut. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 viss e husker riktig så får man sort/blå flekker rundt på kroppen viss man har hiv, så ja dama kan få litt sjokk. men du kan jo bare komme på en eller anna unnskyldning. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mitt eneste råd her er: SLUTT OG BANK TISSEN DIN I VEGGEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg