Comox Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Det er nu anden gang det her skjer med samme type HK (GA K8NS pro). Begge HK har fungert bra i 2 år i samme kabinett. Så får jeg en feilmelding om en USB port mens jeg bruker den, men ikke den samme port. Etter litt tid så kortslutter HK eller slutte å virke. Jeg har samme type HK i en anden pc som har kjørt bra i 4 år. De to pcer er nesten bygget ens bortsett fra å den hvor HK slutter å virke kjøre RAID 1. Endret 12. juli 2008 av Comox Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så får jeg en feilmelding om en USB port mens jeg bruker den, men ikke den samme port. Etter litt tid så kortslutter HK eller slutte å virke. 1. Har du oppdatert BIOS og drivere, siste ServicePack og andre oppdateringer? 2. Hva står det i feilmeldingen? 3. Etter at hk slutter å virke... hva gjør du da, funker det etter restart? Hvis det bare er usb-portene som krangler, prøv et PCI USB-kontrollerkort. De er nesten gratis Lenke til kommentar
Comox Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 1) Ja, alt er oppdateret. 2) I går - USB porten har ingen driver - så jeg prøvede å legge en driver inn, men ble avbrudt av noe andet (6 ut av 8 porte virkede og alle har virket før). Da jeg kom tilbage var pcen død. Første gang husker jeg ikke helt, men det var noe med en feil på USB generelt. 3) Nei, det er helt død. Lenke til kommentar
Comox Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Nu har jeg skiftet HK, men det er det sist av den type jeg har hvis ikke jeg vil ta fra en anden pc. Nu kjøre alt igjen, men jeg ved ikke hva som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå