zennox Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei. Har en laptop som jeg sliter litt med å få koblet til TVen. Laptopen har kun VGA og S-Video utgang, og TVen har HDMI/S-Video/RGB/Scart innganger. Tidligere brukte jeg S-Video til å koble til, det funket fint, men når jeg velger å bruke "clone" på laptopen og TVen så fryser laptopen. Noen som vet hva problemet er? Er det en annen måte en S-Video jeg kan koble sammen PCen og TVen uten at det koster meg tusenlapper? Takk på forhånd Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tror jeg ville forsøkt å reinstallere driverene til skjermkortet. Eventuellt oppdatere de, om det har kommet noen nyere utgave. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hm... joa, når jeg tenker meg om så har jeg ikke oppdatert skjermkortet på en god stund Edit: Skal oppdatere og rapportere ASAP. Endret 11. juli 2008 av zennox Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Nei, det hjalp ikke å oppdatere drivere. Noen som vet om en måte jeg kan koble fks VGA til Scart? Dette burde jo gå bra, med tanke på at begge er analoge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå