VanOrton Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har kjøpt meg en Sony Walkman A828, men får ikke til video funksjonen. Uansett hvordan jeg konverterer får jeg beskjed om at formatet ikke støttes. Er det noen som har fått til å konvertere videoer slik at de funker på denne spilleren? Hvilke program bruker dere i såfall, og hvilke instillinger bruker dere? (type codec, size osv) jeg har forsøkt med Mp4, codec mpeg- 4, h.264. Jeg har forsøkt avi, med codec mpeg4, men ingenting funker.) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 bruk programmet super og innstillingen for ipod, 320 piksler i bredden (høyde avhenger av aspect ratio) Lenke til kommentar
armanite Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 SUPER med iPod instillinger som Ødegård nevnte funket for meg. Hadde prøvd det meste i Xilisoft Video Converter Ultimate, inkludert MPEG-4 iPod profiler og MPEG-4 PSP profiler, men ingenting av det funka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den er litt krsen, men støtter det ipod støtter så lenge det er maks 320x240. Det betyr jo også at man i teorien (det er jo ulovlig så kun teoretisk) kan laste ned ferdigkonverterte videoer ment for ipod, og videopodcasts funker også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå