FunkyMonk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kan jeg hente ut årsaken til at contextDestroyed() bli kalt på en eller annen måte fra ServletContextEvent-objektet metoden tar inn? Lenke til kommentar
___ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hva er det du prøver å oppnå? Har du en feilsituasjon, og i såfall, kan du komme med en detaljert beskrivelse? Werner Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har en klasseinstans som initieres når JVM startes og (naturlig nok) dør når JVM stoppes. Programmet er for tiden under testing, og jeg logger aktiviteter denne klassen utfører til en fil (1 loggfil pr instans/JVM levetid). Istedet for den nåværende avsluttende log-oppføring ("The JVM terminated the class instance") kunne jeg tenkt meg å få en beskrivelse av hva som gjorde at JVMen gikk ned/restartet (feks type "length of xxx.class was changed"). Så nei, det er ingen feil - det er at jeg ønsker å få denne informasjonen i min applikasjonslogg istedet for å måtte søke i JVM loggen etter events på samme tidspunkt som når jeg logget beskjeden "The JVM terminated the class instance". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå