Earlskruf Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Går ut ifra at flere enn meg er klar over at et fint menneske på youtube har settet isammen mangfoldige bilder til slideshows til flere av de aller mest kjente fotografer. Det er som kjent ikke den beste kvalitet man får ut av filmer fra youtube, men allikevel oser det av inspirasjon. Medfølgende er passende musikk til de fleste filmer som forsterker inntrykket, og gir en ny dimensjon til mange mange bilder! http://www.youtube.com/user/Cybelephotography Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Mye bra der Skulle egentlig ut, men gidder ikke. Dette var mer interessant ..hehe Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Som sagt, mye bra der, og ettersom det er kommet nye brukere hit i det siste syns jeg denne fortjener en bump. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Takk! Utrolig mye bra. Personlig liker jeg best Micheal Kenna, Richard Avedon, James Nachtwey og Ansel Adams. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rett og slett fantastisk! Fint å se lenker til annet enn siste års internet-wonders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå