cravenn Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei, jeg formaterte PC'en nå nylig, og World of Warcraft har ikke fungert som det skal siden den gang. Jeg brukte Ubuntu før den tid, der WoW fungerte feilfritt. Jeg hadde trodd at det ville fungere likedan i XP, da det faktisk er den plattformen spillet er produsert for, men nei da. Jeg får konstant flimring, fargene "strekker" seg (se vedlegg) og det lagger konstant - selv om jeg har over 100 fps og en respektabel ping på stabile 50. Jeg har prøvd å oppdatere drivere, google en god del på problemet og prøve alle løsninger jeg har funnet. I tillegg har jeg fjernet støv i skjermkortet og satt på ny kjølepasta da jeg har lest at varme kan være en problemforårsaker for denne flimringen og "fargestrekningen". Dette har hjulpet litt, men det er fortsatt ganske umulig å spille på maskinen min. Jeg har ingen anelse om hva som har forårsaket disse problemene, og jeg ber derfor om hjelp fra dere. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har du de nyeste driverne? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Drivercleaner + installere nyeste driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå