Camron Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en ny bærbar, hovedsaklig til å koble til en TV med full-HD for å se filmer. Vet ikke helt hva som trengs av en pc for å klare dette på best mulig måte, så jeg vil gjerne ha litt tips! Kommer også til å bruke den i studiene, men spilling o.l. kommer det til å bli lite av på denne. Jo mindre den er, jo bedre! Såklart er også lang batteritid viktig. Har en Asus G2S fra før og batteritiden på den suger rett og slett. Takk for tips! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det største problemt er jo plass på datan med mindre du mener en bærbar med blu-ray/hd-spiller. Etter det så trenger jo dataen HDMI eler DVI utgang og et skjermkort som støtter 1980 x 1080p oppløsning. De fleste nye bærbare har skjermkort som støtter dette men det er nok lurt å sjekke Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det med diskplass er ikke så farlig, da jeg har flere eksterne disker jeg bruker. Så plass har jeg nok av egentlig. Sliter derimot med å finne en liten sterk pc med HDMI-utgang og bra nok skjermkort. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dell XPS m1330, XPS 1530. f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå