TechFrog Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har lest noe om dette i diverse tester og omtaler. Om det er det som har festet seg på lillehjernen og spiller meg et puss, det vet jeg ikke. Men jeg syns faktisk bildet er blitt mer stabilt nå, etter snart tre uker. Jeg trenger ikke drive og stille om så mye når jeg skifter fra tv til dvd og til xbox. Det er stort sett like bra bilde på alle plattformer. Stemmer dette, og hva er det som gjør det? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har lest noe om dette i diverse tester og omtaler. Om det er det som har festet seg på lillehjernen og spiller meg et puss, det vet jeg ikke. Men jeg syns faktisk bildet er blitt mer stabilt nå, etter snart tre uker. Jeg trenger ikke drive og stille om så mye når jeg skifter fra tv til dvd og til xbox. Det er stort sett like bra bilde på alle plattformer. Stemmer dette, og hva er det som gjør det? Det er helt korrekt! Lcd skjermen bruker litt tid på å kjøre seg inn... Plasma skjermer bruker opp til 200 timer før man får den samme effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå