Thomor Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei alle sammen. Mitt første innlegg her, og jeg lurer på om noen har noen informasjon om det å jobbe som vakt i en bomstasjon. Prøvd å google det, men finner ingen informasjon. Lurer på hvordan miljøet og yrket er, om de som jobber/har jobbet med det trives. Lønn for dag/natt/helgevakt. Og hvem man eventuelt skal ta kontakt med for å få en slik jobb. Jeg vil tippe man må ta kontakt med den kommunen bommen ligger i. Takk for alle evetuelle svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det ikke ofte vektere som sitter i bomstasjonene? Lenke til kommentar
Thomor Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Det er jeg ikke sikker på. Jeg tenker hovedsaklig på E18-bommen ved sande. Har sett det sitter noen eldre damer der noen ganger. Lenke til kommentar
password Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er vel som nevnt trolig vektere som har disse jobbene, og da innebærer vel gjerne jobben andre ting i tillegg til å sitte i bua. Skal jeg være helt ærlig er vel en jobb i bomstasjonen en av de få jobbene jeg ikke ville hatt. Er nok relativt ensomt å sitte der mutters aleine midt i veien, for ikke å snakke om ensformig. Men som sagt tror jeg at de som sitter der gjør andre vekterrelaterte oppgaver og. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ta kontakt med bompengeselskapet. Om jeg ikke husker feil, så har de egne folk, om de ikke har gjort forandringer på det. Er gjengen fra Kjeldstad bommen som flyttet arbeidsplassen til sande, så kan nok hende det ikke er så lett å få jobb der. Bom-anlegget går nok over til helautomatisk der også om ikke lenge???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå