Gå til innhold

BK : Blomster i skog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var helt greit. Det kunne vært bedre. Jeg ser potensiale i det.

Siden jeg fant ut jeg ikke klarer å ordlegge meg brukte jeg bildet ditt for å beskrive hva jeg mener.

Jeg syns bakgrunnen forstyrrer, som jeg markerte i grått. Bare rasket det bort eller kuttet det bort. Vet ikke hva du har med deg når du er i skog og mark, men jeg pleier ha med leatherman og en liten øks :D

Grenen markert med hvitt ville jeg hatt i fokus.

Hvis du hadde gjort dette, ville jeg forandret utsnittet slik at blomsten kunne balansert bildet litt bedre, ved å plassere den mer til høyre. -Dog ikke nødvendigvis akkurat der jeg markerte.

Dette er bare en grov skisse til hva jeg tror ville gjort det bedre.

post-87902-1215812725_thumb.jpg

Hvis du vil jeg skal fjerne bildet er det bare å si fra, så tar jeg det bort.

Ellers er det behagelige og litt duse farger.

Liker begge grenene som går paralellt og blomsten som balanserer intrykket.

Du skulle ha ryddet litt så hadde det blitt mye bedre, slik jeg ser det.

Husk på; dette er bare min mening. Jeg er ingen ekspert.

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Bakgrunnen er visket fint ut, og forstyrrer ikke slik jeg ser det. Den øverste grenen er litt uskarp, og siden det er samme tre så burde vel begge ha vært i fokus.

Kansje hadde det gjort seg om det ikke var fult så midstilt, kansje fått til en fin diagonal av det.

Lenke til kommentar

Godt sett og godt tenkt. Komposisjonen kan diskuteres, men jeg synes egentllig den fungerer bra.

Men, desverre bør slike bilder nesten alltid være mye skarpere for virkelig å fungere. Det blir liksom ingenting som tar tak i øyet mitt. Veldig synd, for som sagt er ideen god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...