Barex Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei dere, jeg er ny på forumet her og håper noen kan hjelpe meg: Jeg er så inderlig lei av SMSer som forstyrrer meg dagen lang, og ønsker kun å bruke mobilen til å ringe. Har søkt på nettet og på de forskjellige tlf-selskapenes hjemmesider, men finner ingen info om dette. Så spørsmålet er: Finnes der en mobil som IKKE har SMS-funksjon ? Hvis ikke, går det an å få sperret for all SMS-trafikk på noen måte, og isåfall hvordan ? Via tlf-selskapene ? Via mobilen, og isåfall hvilke modeller har slike muligheter ? Det ideelle ville vært en løsning hvor jeg tillot kun en liten håndfull venner å sende meg SMS, mens hovedregelen var at all annen SMS-trafikk var sperret. Skal tro om noe slikt er mulig ? Takker for alle svar, ha det bra. Hilsen Brynjulf Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 hva slags type tlf har du? Lenke til kommentar
Barex Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 hva slags type tlf har du? Hei. Jeg har en eldre Nokia 6610i, men kan skifte til hva som helst, egentlig, for å få muligheter til en slik tjeneste hvis det er mulig. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg kom over denne, men fins sikkert andre ting også. http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/csb/csb.aspx Da må du ha en "windows" tlf Lenke til kommentar
Barex Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg kom over denne, men fins sikkert andre ting også. http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/csb/csb.aspx Da må du ha en "windows" tlf Takker for svar. Men hva er en windows-tlf ? Har du noen konkrete merkenavn ? Brynjulf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 HTC lager mange mobiler med windows mobile. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har feks akkurat kjøpt meg htc touch diamond. Den har ikke noe tastatur da hvis du må ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå