frde Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Etter å ha endret litt på innstillingene i dekoderen, HD PVR 102-CT fra Canal Digital, får jeg ikke noe bilde. Får bare velkomstbilde når jeg slår på dekoderen, så blir det sort. Noen som vet hvordan man tilbakestiller til fabrikkinnstillinger når man ikke kan se menyen på skjermen? Fant ikke noe resett-hull på baksiden. Endret 13. juli 2008 av frde Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Etter å ha endret litt på innstillingene i dekoderen, HD PVR 102-CT fra Canal Digital, får jeg ikke noe bilde.Får bare velkomstbilde når jeg slår på dekoderen, så blir det sort. Noen som vet hvordan man tilbakestiller til fabrikkinnstillinger når man ikke kan se menyen på skjermen? Fant ikke noe resett-hull på baksiden. Jeg vet ikke helt hvordan dette kan gjøres men dersom du har mistet bildet via HDMI så kan det muligens hjelpe å gjøre følgende: -Ta strømmen på mottager -Ta strømmen på TV -Sett strøm på mottager og vent til mottageren er på (f.eks. kanalnummer i display) -Sett strømmen i TV'n -Velg HDMI inngangen på TV'n ( TV'n skal da si fra til dekoderen hvilket format den støtter og aspect ratio for TV'n) Vet ikke om det funker men det er en viss sannsynlighet for at HD utgang aktiveres med denne metoden dersom den skulle være de-aktivert. Ellers så er det alltid composite video på scartutgangen. Dersom du kobler til TV'n med scart fra VCR scart utgang så bør du se menyen og kan endre på oppsettet. Lenke til kommentar
frde Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Takk for tips. Skal prøve i morgen, ser på film via gamle-dekoderen nå. Er det ev. noen som har samme dekoder som kan gi en steg-for-steg oppskrift (f.eks. trykk Meny, trykk Opp, trykk OK, osv.) for å tilbakestille innstillingene? Lenke til kommentar
frde Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Dersom du kobler til TV'n med scart fra VCR scart utgang så bør du se menyen og kan endre på oppsettet. Det gjorde susen, mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå