NorthernAvenger Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tok meg en tur inn i Great Ancient Ruins for å hente noen skatter og nå kommer jeg meg ikke ut. Kommer meg tilbake til Astral Sqare, men der er alle platformene nede så jeg kommer meg ikke videre. Er det noe jeg har gått glipp av eller er det rett og slett en glitch som krever lasting av en annen save? Vil helst unngå å måtte gå 20t tilbake. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Får begynne på nytt da :S Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sucks.. Kanskje bare kaste spillet i søppelbøtten? Bare et forslag. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tok meg en tur inn i Great Ancient Ruins for å hente noen skatter og nå kommer jeg meg ikke ut. Kommer meg tilbake til Astral Sqare, men der er alle platformene nede så jeg kommer meg ikke videre. Er det noe jeg har gått glipp av eller er det rett og slett en glitch som krever lasting av en annen save? Vil helst unngå å måtte gå 20t tilbake. Kom du deg videre?? Jeg har vært ut og inn av det tempelet noen ganger og har aldri stått fast. Det var et par trapper jeg nesten ikke så et par ganger som gjorde ting litt vanskelig men... Jeg har akkurat spilt spillet ferdig - havnet på rundt 110 timers spilletid Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Var ferdig i ruins, men dro tilbake for å hente noen hidden treasures etc. Kommer til enden der du sloss mot bossen så dro jeg tilbake og når jeg kommer tilbake til enden av Astral Square så er platformen som skal være oppe, nede. Tror det er en bug siden det skjedde noe rart med platformen når jeg var på veg inn. Har heldighvis en savegame fra begynnelsen av disc 4 så jeg må ikke gå gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis du vil kan du søke hjelp på denne siden: http://www.lost-odyssey.net/walkthrough4.php. Hvis du ikke har lyst til å bruke walkthrough (som meg) vil jeg anbefale å smøre deg med tålmodighet mens du prøver om og om igjen helt til du finner veien ut. Gå tilbake der du startet å prøv en annen vei,en annen heis,en annen "bryter" osv. Ancient ruins var et helvete. Irriterende å bli konstant avbrutt mens man prøver å komme seg ut. tvi tvi! Sucks..Kanskje bare kaste spillet i søppelbøtten? Bare et forslag. Bah. Har du i det hele tatt spilt det? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Var ferdig i ruins, men dro tilbake for å hente noen hidden treasures etc. Kommer til enden der du sloss mot bossen så dro jeg tilbake og når jeg kommer tilbake til enden av Astral Square så er platformen som skal være oppe, nede. Tror det er en bug siden det skjedde noe rart med platformen når jeg var på veg inn. Har heldighvis en savegame fra begynnelsen av disc 4 så jeg må ikke gå gjennom hele spillet. Aha - det må være en "bug" ja... Godt du hadde en tidligere save da Ellers sleit jeg mer med "Temple of Enlightenment". Av en eller annen grunn så "glemte" jeg "Turn Tail" muligheten en periode...... Skal si det ble en del levler på karakterene mine da, hehe. Men selv etter jeg begynte å bruke det på slutten, så var det ikke lett å komme ut av det templet. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var ferdig i ruins, men dro tilbake for å hente noen hidden treasures etc. Kommer til enden der du sloss mot bossen så dro jeg tilbake og når jeg kommer tilbake til enden av Astral Square så er platformen som skal være oppe, nede. Tror det er en bug siden det skjedde noe rart med platformen når jeg var på veg inn. Har heldighvis en savegame fra begynnelsen av disc 4 så jeg må ikke gå gjennom hele spillet. Aha - det må være en "bug" ja... Godt du hadde en tidligere save da Ellers sleit jeg mer med "Temple of Enlightenment". Av en eller annen grunn så "glemte" jeg "Turn Tail" muligheten en periode...... Skal si det ble en del levler på karakterene mine da, hehe. Men selv etter jeg begynte å bruke det på slutten, så var det ikke lett å komme ut av det templet. Turte aldri å gå inn dit jeg. Stod bare utenfor for å levle opp mine karakterer. Tror jeg var ferdig med spillet etter ca 55 timer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Er inni temple of enlightenment nå og angrer litt egentlig. Det har fått meg til å legge fra meg spillet siden jeg må spille ca en halvtime (hvis jeg ikke stikker av kamper) for å komme fra siste savested til bosen som uansett krever at jeg er høyt lv. Så nå har jeg fått alle immortalst over lv 70 (levler nesten alltid etter hver slosskamp) Endret 15. juli 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tok tidligere i dag og renset Professor K's Dungeon. Den siste bossen der var ikke lett..... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tok tidligere i dag og renset Professor K's Dungeon. Den siste bossen der var ikke lett..... Hvordan? HVORDAN? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tok tidligere i dag og renset Professor K's Dungeon. Den siste bossen der var ikke lett..... Hvordan? HVORDAN? Jeg passet på å ha lav helse før jeg møtte han. Brukte "Dark Keleotons" til å få helsen ned til nesten null. Crisis Defense fungerer bra - og selvsagt Turn-Tail når du har fått nok bank. Så kjørte jeg hardt på med "Reversa" i "double-cast". På grunn av høy level så gjorde mine immortals nesten 10k HP i skade på den jævelen per kast. Han har over 130k i HP så det er ingen smågutt Tror jeg brukte 4 runder før han var toast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå