Laland Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Heisann! I Februar importerte jeg en iPhone ifra statene. Den har blitt låst opp, oppdatert og alt sammen, og fungerte fett som faen for tre uker siden. Da solgte jeg den til en venn mens jeg selv ventet på iPhone 3G, men nå har jeg fått den oppgave å prøve å fikse den. Jeg er den mest teknisk kompetente som er i "min krets", og selv etter mange timer- dager med googling så finner jeg ikke noen løsning. For å få hjelp herifra så brude jeg kanskje legge ut problemstillingen så here goes; iPhonen vil ikke lade. Det eneste tegnet til liv som den gir meg er batteriikonet hver gang jeg kobler den til en lader. (vegguttak, usb 2.0, usb 1.1) Jeg kjenner hvordan den ikke blir varm som iPhoner gjerne blir når de lader. (ikke glovarme, men en varme som gjør at du vet den lever.) Det eneste andre enn ett nær-tomt batteriikon på skjermen er et lyn tegn. Ikke stikkkontakten. Jeg har prøvd å kjøre en "hard reset" (holde hvile/hjem knappen inne i ett flertall sekunder) og igjen, alt som skjer er det at den skrur seg av - og på igjen til den samme skjermen som er tidligere nevnt. Har prøvd med og uten headset, mute og ikke mute, holde alle knappene inne (volum) mens jeg resetter men ingenting fungerer! Noen som har vært borti det samme, eventuelt har en god løsning? Hadde satt veldig stor pris på det! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Virkelig så utrolig få som har vært borti dette problemet, at ingen på norges nest største forum har hørt om det? Noen som har noen idèer til andre plasser jeg kan spørre, da? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøv og skriv apple en epost, og hør om de har vært borti dette noen ganger. Med tankte på at ingen her vet, er det tydelig vis ikke ett vanlig fenomen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 hokay. Har allerede mailet iPoddoktoren (eller hva han kaller seg) men har ikke fått svar enda. Hvis du husker i hodet, hva er mailen til Apple? bare [email protected]/.com? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 www.apple.com, du finner det under support elns der Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Har prøvd å finne det før, men er så himla tungvindte sider å navigere i Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tror ikke du burde nevne at du har importert den til Norge og låst den opp og stuff. Da blir de kanskje ikke så glade og hjelpefulle som man har lyst til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Neh.. beskriver problemstillingen spør om de har noen tips, og hvis ingen eventuelle svar fungerer spør jeg hva som skal til for at de (om mulig) kan fikse den. Mot betaling, hvis det er det som skal til (mest sannsynlig..). Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har du prøvd i forumet på unlock.no? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Nei, men da var det ènda en plass å få tips - takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå