96robert Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hei, dette er en liste med mine Diamantkort og Gullkort Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg Jan Gunnar Solli Espen Søgård Haraldur F. Gudmundsson Gullkort: Toni Koskela Vadim Demidov Øyvind Storflor Pål Steffen Andresen Ole Christer Basma Daniel Fredheim Holm Jon Inge Høiland Martin Husár Markus Kiesenbener Kenneth Udjus Kjetil Wæhler Knut Olav Rindarøy Petter Vaagan Moen John Anders Rise og Stig Johansen Bare by! Endret 20. juli 2008 av 96robert Lenke til kommentar
crisi-96 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei, dette er en liste med mine Diamantkort ogGullkort Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg Jan Gunnar Solli Espen Søgård Gullkort: Toni Koskela Vadim Demidov Øyvind Storflor Pål Steffen Andresen Ole Christer Basma Daniel Fredheim Holm Jon Inge Høiland Martin Husár Markus Kiesenbener Kenneth Udjus Kjetil Wæhler Knut Olav Rindarøy Petter Vaagan Moen John Anders Rise og Stig Johansen Bare by! hva skal du ha for elyoussui?eller demidov,holm ellerhøiland?????????????????????????? Lenke til kommentar
96robert Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Bare by du Gudmundsson i Diamant er lagt til! Lenke til kommentar
crisi-96 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei, dette er en liste med mine Diamantkort ogGullkort Diamantkort: Tarik Elyounoussi Runar Berg Jan Gunnar Solli Espen Søgård Haraldur F. Gudmundsson Gullkort: Toni Koskela Vadim Demidov Øyvind Storflor Pål Steffen Andresen Ole Christer Basma Daniel Fredheim Holm Jon Inge Høiland Martin Husár Markus Kiesenbener Kenneth Udjus Kjetil Wæhler Knut Olav Rindarøy Petter Vaagan Moen John Anders Rise og Stig Johansen Bare by! hva skal du ha for Tarik Elyounoussi eller Solli? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Mye! bare så du vet det, har tarik dratt til herenveen i nederland. Han er nytteløs i spillet da... så ikke gidd å by for tarik Lenke til kommentar
96robert Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Mye! bare så du vet det, har tarik dratt til herenveen i nederland. Han er nytteløs i spillet da... så ikke gidd å by for tarik Jeg tror nok de fleste har fått med seg det ja. Man kan vell by uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg