olzorg_ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) *ENDRET FØRSTEINNLEGG* Er det noen som vet når Abit IP45 pro kortet kommer?På komplett.no står det "Forventet på lager 15. august". Jeg bestilte kortet i midten av juni. Da var datoen for når det var forventet på lager 1. juli. Men datoen for når de forventer at det kommer på lager har blitt flyttet mange ganger. (1. juli, 15. juli, 1. august) Derfor lurer jeg på om det er verdt å vente så veldig mye lenger på det hovedkortet. Jeg vil ha et hovedkort med P45. Ser Asus har det på noen av sine kort og de er på lager. Men jeg har alltid hatt Abit og er veldig fornøyd med de hovedkortene, så jeg vil helst fortsatt ha Abit. Burde jeg kanselere ordren hos komplett og heller bestille et Asus og eventuelt kan jeg kreve kompensasjon pg.a lang ventetid? Endret 27. juli 2008 av olzorg_ Lenke til kommentar
olzorg_ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) *slettet* Endret 27. juli 2008 av olzorg_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå