Gå til innhold

Eget iphone forum

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Mulig å lage et eget underforum for iphone? Som en ikke-iphone bruker tipper jeg at jeg kommer til å bli _veldig_ lei alskens dumme spørsmål angående saken, og siden dere allerede hyper den opp så mye kan dere spare oss vanlig dødelige for fanboypratet og gi de brukerne en egen del av forumet å klage i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig å lage et eget underforum for iphone? Som en ikke-iphone bruker tipper jeg at jeg kommer til å bli _veldig_ lei alskens dumme spørsmål angående saken, og siden dere allerede hyper den opp så mye kan dere spare oss vanlig dødelige for fanboypratet og gi de brukerne en egen del av forumet å klage i

blir ikke det litt teit da, syntes ikke iphone skal få sitt egent underforum selv om det sikkert blir mye snakket om den.. Den kan vell bare ha vanlige tråder slik som Diamond har aktive tråder i Programmer spill og operativ system, i rykter og nykomlinger, åpen diskusjon om mobil og disktuerte artikler.. Sikkert litt kjedelig for en som ikke liker Diamond og se den blir disuktert i halvparten av emnene.. Men er jo bare ikke og trykke inn på de trådene..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

i mp3 delen av forumet har ipod veldig mange av emnene på tross av at det er egne tråder for det. sannheten er at en stor prosent av et hvilket som helst forum er folk som egentlig burde holde seg ut til de lærte å bruke forumet skikkelig, og apple produkter har en historisk stor tendens til å drasse med seg usedvanlig mange dumme spørsmål

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...