eal911 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kan jeg flytte Documents and Settings fra C: til D:? Den tar veldig mye plass på C: og har veldig mye plass på D:. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vanskelig å flytte C:\Documents and Settings Dette bør isåfall gjøres under Win install med en unattended setup fil. Du kan flytte My Documents ved å høyreklikke på skrivebordet og endre target. Du kan også flytte Temporary Internet files fra internet options i IE. Du kan også flytte TEMP/TMP ved å endre enviroment variable for din user profile. Alt dette hjelper. I tillegg slett "logins"/brukerprofiler du ikke benytter. Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Takk or raskt svar! Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Kan jeg gjøre sånn at D: blir til C: så jeg kan lagre alle spillene mine og sånt på D:? C: har bare 30GB. D: Har 200GB. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Nei du kan ikke i utgangspunket det. Men hver gang du installerer et spill (eller annen software) velg tilpasset eller custom installasjon.All software (nesten) gir deg denne muligheten. Da får du opp valget hvor du skal installere. I Filbanen som kommer opp da bytter du bare ut C bokstaven med D. F.eks det kommer opp : C:\Program Files\Lucas Arts\Star Wars Battlefront II\ Bytter du til D:\Program Files\Lucas Arts\Star Wars Battlefront II\ Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Takk for raskt svar igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå