miCro Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 For noen uker siden begynte Wii'en min å kun vise rosa farger. De få tingene man klarer å se består av varianter av rosa og det er helt umulig å gjør selv helt enkle ting som f. eks. navigere seg gjennom menyene. Jeg regner med at den må sendes på service, men kan det være noen som helst annen løsning på dette? Er det noen som har vært borte i dette problemet før? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 prøv med en annen tv først Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Wii'n har blitt homo. Neida Som aria-sama sier. Vil også foreslå at du passer på at alle kontakter sitter i som de skal. Hvis all fails må du nok sende den inn på rep ja, ellers kan du søke litt på Google og se om noen har hatt lignende problem. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Bruker du komponentkabler ? Kan hende at de er litt løse, eller at du har mistet noen farger. Prøv gjerne med en annen kabel hvis du har, og på en annen tv. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Den har nok desverre fått jentelus Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har du prøvd å blåse i kontakten/kabelen? Det pleide å fungere for meg, når jeg hadde en gamecube en gang i tiden. Endret 12. juli 2008 av Liquidkey Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 har du prøvd med en annen tv enda?=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå