Espensi Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Etter en stund med linking på Starcraft, kommer det opp cannot create more units.. Dette kan komme etter 10 min eller 45 min.. Det kommer uavhengig av hvor mange uniter vi har.. Det er MEGET irriterende.. Hvordan kan jeg fikse dette?? Lenke til kommentar
Gatez0r Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Sjekk at ikke det finnes no Linux maskiner på nettverket...de vil sannsynligvis ødelegge for IPX protokollen som Starcraft bruker. --------------------------- CPU: Dual Cyrix MII OS: Windows XP Embedded Open-Source Edition running modified NT4 gaming-kernel. Lenke til kommentar
Nubi Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 (Melding slettet) Vennligst hold en hyggelig og seriøs tone. [ Denne Melding var redigert av: Nubi på 2002-01-13 21:41 ] [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-01-16 10:09 ] Lenke til kommentar
tweeker Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 er det så utrolig vanskelig å være bitte litte granne seriøs..? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg lurer på hvor i h******* moderatorene er. De sitter på rumpen sin og får ikke fingeren ut å gjør noe med slike personer som Arve49år og nubi. De bringer et useriøst rykte over forumet her. Så jeg sier til moderatorene, FÅ FINGEREN UT OG BANN NOEN AV BRUKERENE OG LÅS DE USERIØSE TRÅDENE. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Det var en SKIKKELIG Sint Brus det gitt *LOL* :smile: Lenke til kommentar
Elys Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 21:19, Frodo skrev:Etter en stund med linking på Starcraft, kommer det opp cannot create more units.. Dette kan komme etter 10 min eller 45 min.. Det kommer uavhengig av hvor mange uniter vi har.. Det er MEGET irriterende.. Hvordan kan jeg fikse dette?? bygg pylons,supply depots eller overlords :smile: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: bygg pylons,supply depots eller overlords :smile: wow...når han supply limit etter 10 min? Da er jeg seriøst imponert... .=) Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 hmnm, ble nesten litt skremt. en BUG i sc! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 03:21, NeoTech skrev:Det var en SKIKKELIG Sint Brus det gitt *LOL* :smile: Det er vel ikke så forbanna rart når moderatorene ikke gidder å gjør det som er jobben deres ! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 21:54, SintBrus skrev:Jeg lurer på hvor i h******* moderatorene er. De sitter på rumpen sin og får ikke fingeren ut å gjør noe med slike personer som Arve49år og nubi. De bringer et useriøst rykte over forumet her. Så jeg sier til moderatorene, FÅ FINGEREN UT OG BANN NOEN AV BRUKERENE OG LÅS DE USERIØSE TRÅDENE. Å oppfordre oss til å banne useriøse brukere med en useriøs melding er vel ikke et sjakktrekk :smile: Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 07:29, moridin skrev:bygg pylons,supply depots eller overlords :smile: Greit nok, jeg inrømmer.... jeg søkker i Starcraft. Men ærlig talt, så dom er jeg ikke.. Jeg har alltid nok av disse. Problemet kommer uavhengig av dette. Vet ikke hvorfor dette kommer. Det er meget kjedelig når vi har spilt i 1 time og får opp dette. Som regel resulterer det i at en av spillerne går ut.. Og da er problemet løst.. I allefall en stund... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 høres ut som at du har en data som virklig søkker, eller et eller annet program i bakgrunnen som drainer rammen din eller noe. start maskinen på nytt og lukk alle programmer untatt explorer og systray og start starcraft. se om det virker da Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Maskinen min er da ikke helt jorde enda.. Tregeste maskinen er en celeron 500, 125 MB.. Dette burde gå vel gå fint.. Jeg skal prøve tipset ditt til helgen. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: Å oppfordre oss til å banne useriøse brukere med en useriøs melding er vel ikke et sjakktrekk :smile: Det var ikke meningen at det skulle tas opp som useriøst. Men det gikk en stund før denne meldingen fra Nubi ble slettet. Jeg beklager mitt kvasse utsagn :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-24 13:42, SintBrus skrev: Quote: Å oppfordre oss til å banne useriøse brukere med en useriøs melding er vel ikke et sjakktrekk :smile: Det var ikke meningen at det skulle tas opp som useriøst. Men det gikk en stund før denne meldingen fra Nubi ble slettet. Jeg beklager mitt kvasse utsagn :smile: Du er tilgitt :smile: Jeg forstår at man kunne reagere sterkt på den meldingen, og "Nubi" ble like etter at den ble postet stengt ute fra forumet. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 hmm, hvis du har gode dataer er sikkert noe annet feil, se om du får samme problemet når du spiller 1v1 mot comp, gjør dette på alle maskinene, kan være en data som ødelegger for alle. sjekk at du spiller melee på f.eks. hunters. Lenke til kommentar
myrvang1 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 det er en spærre på starcraft om hvor mange uniter du kan ha. husker ikke hvor mange, men den er der.. kommer veldi lett langt over den hvis 8 spillere bygger carriere med interceptors, o.l. når det skjer, er det lixom et hint, slutt å bygg forsvar og angrip for svarte svingende :wink: Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 tror ikke problemet hans var at han kom opp til 200 og fikk ikke flere, det høres ut som han har en eller annen bug! Skjer dette bare i multiplayer...? skjer dette når dere spiller 1vs1... eller må det flere til? sjekk i forumet til Blizzard, der burde du få hjelp!! Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 spiller du på battle.net kan mapen være hacket. er det map hack på 500 units så kan alle spillerne ha 500 units tilsammen. denne map hacken er oftem på sheard maps. (top vs bunn på brettet). for å løse problemet: 1.drep unitsene til de andre. 2.bygg units fort,før de andre begyner med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå