turmion Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hey. Har endelig fått skaffet meg en LCD tv og gikk for Tatung 32", men etter å ha satt den opp og spillt litt PS3 på den så kommer problemet; jeg vet at det skal være sånn at når du starter opp et spill, så skal skjermen være blå litt fordi det er no auto justering av oppløsning eller så det er jo greit, men dette skjer også til tider mens jeg spiller! Har en kamerat med akkurat den samme tv'en og HD kabel men han har ikke dette problemet. Det virker som det kommer mest når det er store lysforandringer i spillet og det er ganske irriterende. Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hey. Har endelig fått skaffet meg en LCD tv og gikk for Tatung 32", men etter å ha satt den opp og spillt litt PS3 på den så kommer problemet; jeg vet at det skal være sånn at når du starter opp et spill, så skal skjermen være blå litt fordi det er no auto justering av oppløsning eller så det er jo greit, men dette skjer også til tider mens jeg spiller! Har en kamerat med akkurat den samme tv'en og HD kabel men han har ikke dette problemet. Det virker som det kommer mest når det er store lysforandringer i spillet og det er ganske irriterende. Noen som har peiling på dette? Det første du bør gjøre er å teste en annen kabel! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hey. Har endelig fått skaffet meg en LCD tv og gikk for Tatung 32", men etter å ha satt den opp og spillt litt PS3 på den så kommer problemet; jeg vet at det skal være sånn at når du starter opp et spill, så skal skjermen være blå litt fordi det er no auto justering av oppløsning eller så det er jo greit, men dette skjer også til tider mens jeg spiller! Har en kamerat med akkurat den samme tv'en og HD kabel men han har ikke dette problemet. Det virker som det kommer mest når det er store lysforandringer i spillet og det er ganske irriterende. Noen som har peiling på dette? Skjer noen ganger for meg også dette, har en Hanspree TV, biltema HDMI kabel og ps3, noen ganger "mister den signal" i 2-5sec. Irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå