Gå til innhold

ATI 9500 pro eller GeForce Ti4600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det komer til å falle mye i pris men 500 kanskje(med det første da).

Det skal høre til å komme i slutten av mars...men jeg tror at det er i USA...si i slutten av april? :-?

Jeg vil si at Ati 9700PRO er et MEGET bra kort! Det er jo det beste på markedet til nå...

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det komer til å falle mye i pris men 500 kanskje(med det første da).

Det skal høre til å komme i slutten av mars...men jeg tror at det er i USA...si i slutten av april? :-?  

Jeg vil si at Ati 9700PRO er et MEGET bra kort! Det er jo det beste på markedet til nå...

9800 skal være ute i først i April. :)

Lenke til kommentar

ok.

hva mener du det med det beste kortet til nå?

Kortet er jo konge i mange år framover?

Lenke til kommentar

ok.

hva mener du det med det beste kortet til nå?

Kortet er jo konge i mange år framover?

Ingen av korta er konge så lenge,bare vent til Doom3 er ute det kommer til å bringe selv Nv35 på kne i høyere oppløsninger og da spesielt med AA og AF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...