Henry9 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hvis jeg laster ned Tekken 5 feksmpel fra Playsattion store med min konto. Så går jeg over til en annen Playstation går inn på kontoen min der og laster det ned igjen (Da har jeg kjøpt det så da er det gratis) ... Hvordan blir det da? Noen som har prøvd noe sånt? Endret 11. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Samma... Men jeg tror du kan laste ned noe du har kjøpt på PS Store max 5 ganger elns. Var hvertfall sånn engang i tiden tror jeg Endret 11. juli 2008 av -GrAvYy Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) forslag til emnetittel: "laste ned psn kjøpte spill på flere konsoller?" men for å svare på spørsmålet ditt The ability to use PlayStation Store content licenses for re-download is limited to five different PlayStation 3 consoles. case closed.. Endret 11. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Da går det fint da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå