sinnaelgen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg fikk full blokkering til intetnett med siste oppdatering fra Microsoft. det var snakk om enda en sikkerhetsoppdatering oppdateringen var installert og maskinen ble slått av i stedet for om startet. da maskin ble slått på og windwos var ferdig laste så virket ikke Internett dette har jeg aldri vær borti før. det har fungert før noen son vet hvorfor ? det er snakk om xp Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fortell litt mer, bruker du brannmur, om ja hvilken? Zonealarm har bugga litt i det siste. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 ja,jeg bruker zonealarm. da jeg fjernet siste sikkerhetsoppdatering ( den for juli) så var alt i orden . zonealarm og sikkerhetsoppdateringen må være uvenner. jeg var altså blokkert fra onsdag kveld ( da oppdateringen kom ) til jeg kom meg på nettet i ettermiddag jeg trodde at avg 8 hadde tullet så den fjernet jeg for å instalere den på bytt., men da forlangte installasjonen en kode som jeg selvfølgelig ikke hadde. da ble det avast i stedet . den må være grei erstatter Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Last ned siste utgåve av Zonealarm - det skal fiksa problemet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) det har jeg gjort i dag. først prøvde jeg med oppgraderingsvalget i zonealarm , men jeg kunne ikke registrer at det skjedde noe da. egenlig så skal zonealarm bli oppgradert automatisk ,men det virke ikke som om den gjør det siden problemet er løst så trenger man i grunnen ikke denne posten lenger Endret 12. juli 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå