slime mold Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 eeeh. bare sånn at jeg har sagt jeg.. jeg er totalt linux-n00b.. «Newbie» staves uten 0-tall. Dette er ikke Counter Strike. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei, [email protected] er informert om at du deler ut opphavsrettsbeskyttet RBK-materiale. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvem svarte bryr seg egentlig? Noen burde melde deg istede... tviler på at Nextgentel gidder og lese slik spam-mail. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Var jo off topic og Jeg brukte Gaim (kjører win2k ) Men må vel legge inn Debian eller noe når jeg får meg ny harddisk og IDE-kontroller. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei, [email protected] er informert om at du deler ut opphavsrettsbeskyttet RBK-materiale. Ha en fin dag. [meget_irritert] Ikke for å være slem, men.. Slike folk som deg er noe av det verste jeg vet.. Eier ikke sosiale ferdigheter overhodet! Hva i all verden får deg til å sende en slik mail til nextgentel?? Enten var det noe her som gikk meg hus forbi, eller så er ikke du riktig koblet.. Du får ha en fin dag da.. dust.. [/meget_irritert] Dersom det var noe her som mot formodning har blitt slettet, ber jeg allmennheten se bort ifra denne posten.. slime mold kan godt ta den til etterretning uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå