levlex Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vi har testet Iphone som spilltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Herlig! Gleder meg til jeg får min iPhone til uka! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Når kommer artikkelen "Slik lager du en hype"? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Konge! Får kanskje min i løpet av uken. HTC & iphone.. Knall Edit: Noen kommer vel til å si "hvofor htc og iphone" En for priv og en til jobb! og for å terge på homse fanboysa der ute! "jeg har iphone/htc" "LOOL amagad lizm din jævla fanboy htc/iphone er bedre!" BUUURN! alle som sier ordet "bedre/best" Endret 11. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det hadde vært tøft med en mulighet til å ha mer enn 1 side per artikkel. Blir litt uoversiktelig med: Slik spiller du på iPhone, Slik finner du været på iPhone, Slik bruker du din iPhone, Førstehåndserfaring med iPhone osv osv. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke glemm "sånn bruker du iphone som mp3 spiller, sånn tar du bilder med iphone, sånn tar du IKKE bilder med iphone, sånn blar du i bildene dine i iphone" og ikke minst "hvordan ringe med iphone". Er jo mange dager med bra artikkelstoff dette, skjønner godt hvorfor de kaster seg på bølgen, kvalitets journalisme på høyt plan. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Når kommer artikkelen "Slik lager du en hype"? Enkelt, 20 fans, pluss 20 haters/folk som ikke forstår fansa, og som må uttrykke seg om det=40 artikler. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 War is big business, also flame-war Lenke til kommentar
Decurio Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jaja, jeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe en iPhone 3G 16GB idag, men da de to siste telefonene solgte akkurat i det jeg kom til køen i butikken, ble det heller en HTC Touch Diamond på meg. Og nå sitter jeg og leker meg med å gjøre noen registry tweaks slik at den får litt bedre ytelse i grensesnittet. Har også en N95 8GB også som jeg er storfornøyd med og har utstyrt med masser av morsomme og hendige programmer, men jeg hadde nå lyst på en ny telefon idag, så da ble det en HTC når iPhone var utsolgt. Kanskje jeg kjøper en iPhone senere når den er litt mindre etterspurt og tilgjengeligheten på markedet ikke er like lav, men da blir det nok å bryte binding og benytte annet abonnement, noe jeg kanskje ikke hadde gjort hadde jeg vært tidlig nok ute for en liten eple-telefon idag. Endret 11. juli 2008 av Decurio Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 en artikkel om dagen om iphone , ikke verst gitt lite annet og skrive om eller ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Du har vel angrefrist hvis du skynder deg ennå Decurio Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Leketøy? Nei Takk Smartphone? Ja Takk! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Leketøy? Nei TakkSmartphone? Ja Takk! Ja takk begge deler? Ja takk! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 litt of topic men hvor er iphone forumet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Forhåpentligvis så kommer det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg