erikb Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei, jeg leter etter en god bok til en nybegynner på fotografering generelt. Det gjelder et nyinnkjøpt cannon eos 450, så en bok som spesifikt går inn på funksjonene til dette/andre kameraer i EOS-serien er å foretrekke. Engelsk eller norsk. Kjøper via internett, gjerne e-bay. Noen forslag? Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Digital fotografi i praksis 3. utgave er en bok jeg selv har lest og vil anbefale på det sterkeste. Gode beskrivelser, veldig ryddig, gode og beskrivende bilder og ikke altfor avansert, men tar opp de grunnleggende teknikkene samt litt ut over det. Lenke til kommentar
rieg Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Scott kelby boken omDigital fotografering bok 1 og 2 fåes i norsk. har sett de på narvesen(selges sikert overalt) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...8079&rom=MP http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...3332&rom=MP Jeg liker de veldig godt ;)gøy og lese også Rieg Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ingen av de ovennevnte går direkte på modellen som trådstarter etterlyser. Gå til amazon.com eller co.uk hvis du foretrekker den britiske siden, og velg "books" og søk etter EOS 450D, da bør du få opp bøker Magic Lantern Guide og Digital Field Guide seriene for EOS 450D som går direkte på denne modellen (den amerikanske versjonen av EOS 450D heter Digital Rebel XSi). Lenke til kommentar
erikb Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Tusen takk for svar, det ser ut som at det ikke finnes bøker direkte på 450D/digital rebel xsi enda, men digital fotografi i praksis ser lovende ut. Tror jeg går for den! Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Da har du problemer med søket vil jeg tro. Her er direkte linker til amazon.com Digital Field Guide Magic Lantern Guides Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da har du problemer med søket vil jeg tro. Her er direkte linker til amazon.com Digital Field Guide Magic Lantern Guides De kan forhåndsbestilles, men på begge sidene står det "This title has not yet been released." Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, litt lenger ned står det at Digital Field Guide er tilgjengelig 28. Juli, altså ikke så lenge til. Magic Lantern Guides er betydelig mer grundig i sine bøker og er ikke tilgjengelig før 2. september. Man må vanligvis vente på en produksjonsmodell for å få med seg de aller siste detaljene før man ferdigstiller en bok, og det er ikke så veldig lenge siden 450D ble tilgjengelig på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå