Boye Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ...nå er jeg ikke så veldig kjent med hvordan Dell navngir laptoppene sine, men ...E? Er det bare meg som tenker EEE ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nei, det er det helt sikkert ikke. Og det er helt sikkert intensjonen til Dell også Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vel, hvis de leverer den med Linux og IKKE XP Home. Så er dette en kurrant laptop i mine øyne. Gidder ikke å kaste bort penger på den hvis de ikke legger inn Linux preinstallert. Trenger en til laptop til småtteri (notater, sjekking av nettverk ol.) så da har jeg muligens en til å ta i betraktning. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I følge den informasjonen som er ute hittil leveres alle versjonene med Linux. Hvilken distro er ikke spesifisert enda, men Dell har jo brukt Ubuntu tidligere, så det er jo lov til å håpe på Ubuntu Netbook Remix. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hmm dette ser jo nice ut^^ Men klarer de ikke å dunke inn litt mere lagringsplass? hmm :/ Endret 13. juli 2008 av bfplayer Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kan vel utvide med SDHC minnekort? 32 Gb og større når tilgjengelig? Og ikke minst,lavere priser etter hvert. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sitter her å venter på litt mer info om pris på norsk. Og om jeg kanskje burde vente til oktober da wimax blir med. Oktober er litt lenge til da Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Blir Dell å levere denne maskinen til Norge i år? Lenke til kommentar
Fjatalis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Venter også i spenning om den blir levert til Norge i år eller ikke. Har hørt at den skal også ha en levetid på 9 timer med 6-celle batteri, er det sant? om det er slik, er kan jeg vente til jul, ellers gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det høres veldig bra ut, men hentyder at de benytter et nyere hovedkort enn det som finnes i dagens mini-PCer, hvor HKene bruker mye mer strøm enn Atom-CPUen. Stemmer dette kan det faktisk være verdt å vente på, selv om den ikke skulle komme før mot jul. Håper vi får mer informasjon om dette før 901 blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Sitter selv litt på gjerdet hva angår valg av netbook nå. Har jo lyst på en netbook jeg kan ha allerede ved studiestart. På en annen side kan det dog være verdt å vente på en som kan bli overlegen de andre hva angår batteritid og muligens kvalitet. Lenke til kommentar
Fjatalis Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Må rette meg litt. Fant en side hvor det står at stardar Dell E skal ha et 4-cellebatteri som skal vare ca. 5 timer. Da er bare spørsmålet om man får se et 6 eller 8-cellebatteri i den. Her er en link til siden jeg fant Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har lest litt rundt og virker som om den skal annonseres skikkelig av dell i dag, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Og da mistet Dell meg som kunde, når denne "aldri" kommer... Lenke til kommentar
Fjatalis Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De sier at Dell E skal komme på markedene i august, men holder ikke pusten akkurat. De mister nu også en masse kunder på grunn av at det er så trege meg å få den ut på markede. Mange har alerede kjøpt seg MIS Wind eller Eee så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 August er absolutt en viktig måned for salg av små og billige bærbare og ultraportable (herunder netbooks) ja. Det er nå studiene begynner for alvor, og mange studenter ser etter en rimelig bærbar som er lett å ta med seg på forelesninger, seminarer og annet. Så om Dell ikke får ut disse minibærbare må de belage seg på å gå glipp av den viktigste måneden salgsmessig. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Problemet er vel om at selv om de annonserer denne i morgen er nok ikke den mulig å få tak i før om et par mnd. Dessverre har Dell valgt dårlig når det gjelder denne mini kjempen. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Spørs vel om vi ser denne i år i hele tatt igrunnen. Kanskje til jul hvis vi er heldige. Synd da de er de eneste som gjør ting riktig med OS imo (går for Ubuntu på Linux siden). Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 er det da snakk om ubuntu netbook remix? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vel, egentlig så har jeg ikke sett noen sikre kilder på at det blir Ubuntu i det hele tatt, men ser ikke noen grunn til at det ikke skulle være det med tanke på sammarbeidet de har ellers. Det er også oppført her: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_netbooks Håper ikke de går for MID/netbook remix. 9/10" uten touchscreen er bedre egnet med et konvensjonelt skrivebord spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå