ZorAXee Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg spiller en god del warcraft 3, men i det siste har datamaskinen begynt å restarte seg midt i en game... Hva kan være problemet? For varmt? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bruker du 2k eller XP? I såfall kan det være diverse feil, og da restarter PCen automatisk hvis du har aktivert for dette i innstillingene til operativsystemet. Ta vekk haken for automatisk restart ved feil så kanskje problemet forsvinner. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bruker du 2k eller XP?I såfall kan det være diverse feil, og da restarter PCen automatisk hvis du har aktivert for dette i innstillingene til operativsystemet. Ta vekk haken for automatisk restart ved feil så kanskje problemet forsvinner. Har du tenkt på at det kankje er en grunn til at den re-starter? Ikke ingorer feilmeldinger.... kan gå galt, sier dette av erfaring Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det kan være ramen din som har røket...kjør memtest89 for å finne det ut. Hadde samme prob som deg, da var det ramen Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 + du kan også sjekke Event viewer'N etter at maskina plutslig restarter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 skrudd av haken for at maskinen skal restarte hvis det oppstår en feil, hvis du har gjort dette får du en blåskjerm og det som står på denne skal du da poste her så skal vi svare, (valget ligger i system et sted, tror det er der med tre knapper underhverandre) Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det kan være ramen din som har røket...kjør memtest89 for å finne det ut.Hadde samme prob som deg, da var det ramen Kjøp mer ram (ny) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 jo slet med det når jeg satte ijn ny ram, minneinnstillingene var for agresive for den nye brikken, men etter en halv time ireterte det meg grenseløst at jeg flyttet litt på minnet så kunne jeg kjøre agresivt igjen... Prøv å kjør cas til 2.5 i stedet for 2 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Sephiroth, har sett deg på cs.. men uansett animerte avatarer er ikke lov hvis jeg har fortstått riktig selv om den var rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå