Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC restarter ofte under bruk, løst

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt i det siste problemer med at maskinen restarter hele tiden under bruk. Det har ikke noe å si om det er tung belastning eller ikke. Noen ganger kan jeg bruke pc`en i flere timer uten restart, mens andre ganger restarter den hele tide. De fleste gangene restarter den etter jeg har logget meg inn ser feks på internett. men den kan også restarte mens pc`en holder på å starter opp. Har sjekket pc for virus, har ikke funnet noe. fikk feilmld på norton, men nå det ut til den er i orden igjen. Før den restarter står det "inget signal" deretter restarter den.

Kan noen fortelle meg hva dette kan være?

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har hatt i det siste problemer med at maskinen restarter hele tiden under bruk. Det har ikke noe å si om det er tung belastning eller ikke. Noen ganger kan jeg bruke pc`en i flere timer uten restart, mens andre ganger restarter den hele tide. De fleste gangene restarter den etter jeg har logget meg inn ser fks på internett. men den kan også restarte mens pc`en holder på å starter opp. Har sjekket pc for virus, har ikke funnet noe. fikk feilmld på norte, men nå det ut til den er i orden igjen.

Kan noen fortelle meg hva dette kan være?

Jeg vil tippe at det kan være minnerelatert. Jeg tenker da innstillinger på timings og volt i bios. Prøv å gå ned på hastigheten på minne ditt. Hvor mange volt kjører du på minnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...