TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hei Har hatt i det siste problemer med at maskinen restarter hele tiden under bruk. Det har ikke noe å si om det er tung belastning eller ikke. Noen ganger kan jeg bruke pc`en i flere timer uten restart, mens andre ganger restarter den hele tide. De fleste gangene restarter den etter jeg har logget meg inn ser feks på internett. men den kan også restarte mens pc`en holder på å starter opp. Har sjekket pc for virus, har ikke funnet noe. fikk feilmld på norton, men nå det ut til den er i orden igjen. Før den restarter står det "inget signal" deretter restarter den. Kan noen fortelle meg hva dette kan være? Endret 15. juli 2008 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei Har hatt i det siste problemer med at maskinen restarter hele tiden under bruk. Det har ikke noe å si om det er tung belastning eller ikke. Noen ganger kan jeg bruke pc`en i flere timer uten restart, mens andre ganger restarter den hele tide. De fleste gangene restarter den etter jeg har logget meg inn ser fks på internett. men den kan også restarte mens pc`en holder på å starter opp. Har sjekket pc for virus, har ikke funnet noe. fikk feilmld på norte, men nå det ut til den er i orden igjen. Kan noen fortelle meg hva dette kan være? Jeg vil tippe at det kan være minnerelatert. Jeg tenker da innstillinger på timings og volt i bios. Prøv å gå ned på hastigheten på minne ditt. Hvor mange volt kjører du på minnet? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Bruker cpu-z: Jedec 1, 333 mhz : 1,8 v Jedec 2, 400 mhz : 1,8 v Epp 1, 400 mhz : 2,2 v Epp 2, 533 mhz : 2,2 v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå