akristina92 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som har prøvd det? Kjørte nettopp igjennom demoen, spillet virket bra, men av en eller annen grunn ble jeg rett og slett ikke skremt. Kan hende det er den ekle 20" SDTV-en min, kanskje det er den dårlige lyden i den, eller kanskje det bare er at det er midt på lyse dagen. Tror jeg skal spille igjennom på nytt med noen nye høytale/headset og et mørklagt rom, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Synes den demoen er knallbra! Lastet den ned da den ble sluppet på JAP store'n. Blir nok flere skumle øyeblikk i hele utgivelsen. Ser fram til 24. Juli. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 flekker på anlegget og tven og tester i helgen *grøss* Synest forøvrig grafikken såg skikkelig dårlig ut på trailerne, men mulig det ser bedre ut når en spiller.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Grafikken er ikke superbra, men den er tilstrekkelig og får jobben gjort. Liker spesiellt skyggeleggingen i spillet. Der det er mørkt er det MØRKT! Og gleder meg til å utforske RPG elementene i spillet, som f.eks. telefonen i hytta som det står et nummer på, men hvis man ringer det får man opptattsignal. Her er en bra review av de 3 først kapittlene. Endret 11. juli 2008 av XDamage Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skummle saker altså!! Dette skal kjøpes den 24! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Synes ikke spillet var det helt store, men helt greit. Hvorfor er bildet forresten så forbanna kornete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå