Gjest medlem-16183 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) har nettopp installert en Athlon X2 3800+ socket 939 op MSI K8N Neo2 hovedkort, har 2gb ram fordelt på 4 brikker og en 600 watt BeQuiet PSU. Hvorfor kan jeg ikke benchmarke CPU'n og hvorfor står det ikke mere info i system egenskaper? Det står det samme i oppstarten av pc'n som i system egenskaper. Endret 11. juli 2008 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg oppdaterte biosen til hovedkortet og nå er alt riktig men som mange andre har opplevd så lagger noen spill med dobbelkjerne prosessor... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg oppdaterte biosen til hovedkortet og nå er alt riktig men som mange andre har opplevd så lagger noen spill med dobbelkjerne prosessor... Hvilke spill? Har du installert AMDs dual core optimizer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) jeg oppdaterte biosen til hovedkortet og nå er alt riktig men som mange andre har opplevd så lagger noen spill med dobbelkjerne prosessor... Hvilke spill? Har du installert AMDs dual core optimizer? Ja. Har installert Dual Core Optimizer men merker ikke forskjell CS:S går fortsatt ikke like glatt nå som med AMD Athlon 64 3200+ Før jeg oppdaterte bios og før windows gjenkjente prosessoren merket jeg faktisk at det loadelagget mindre når alt var på high på cs:s, merket heller ikke noe dårligere ytelse med vanlige innstillinger... Etter at jeg oppdaterte bios var det som om noen trykket på en knapp og cs:s lagget masse! jeg måtte skru ned detaljer og da ble det litt bedre men måtte installere Dual Core Optimizer for at det skulle bli spillbart... Men som sagt, det gikk glattere med den gamle cpu'n. Dual Core Optimizer er det eneste jeg har prøvd hittil. Men merker ikke forskjell i CS:S EDIT: Nå aktiverte jeg hotfixen og men det ble ikke noe bedre... Spillet hakker og bots'ene hakker når de går framover Endret 11. juli 2008 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 starte css, åpne oppgavebehandlingen, gå på prosesser, finn css filen, høyreklikk på den og velg "angi affinitet". pass på at bare en av kjernene er huket av. hvis det fortsatt lagger ville jeg sjekket grafikdriveren. Hvordan er resten av systemet ditt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 MSI K8N Neo2 Platinum 4x OCZ Premier 512mb Radeon 9800 Pro softmodded til XT 2x samsung spinpoint 500gb 600 watt bequiet psu Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 forsøkte du dette?: starte css, åpne oppgavebehandlingen, gå på prosesser, finn css filen, høyreklikk på den og velg "angi affinitet". pass på at bare en av kjernene er huket av du kan også forsøke å fjerne grafikkdriveren og legge den inn på ny. Mye rart kan skje når man bytter hw.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ser ut som om det første du sa fungerte! Takk! Skal teste litt mere og hvis jeg ikke er fornøyd prøver jeg å reinstallere grafikk driver. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå