Gjest gjst Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg sto i butikken her istad når plutselig det ble nesten helt hvitt :S Ble kvalm og måtte gå og sette meg ned. Kan også nevne at det var ganske lenge siden jeg hadde spist. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg sto i butikken her istad når plutselig det ble nesten helt hvitt :S Ble kvalm og måtte gå og sette meg ned.Kan også nevne at det var ganske lenge siden jeg hadde spist. Hva skjedde? Det kan være du enten fikk et panikkanfall eller at du rett og slett har lite oksygentilførsel i blodet til hodet, et resultat av lite mat og drikke ja. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Lavt blodtrykk? Uansett er det nok ingen her som kan gjøre noe annet enn å gjette. Gå til legen hvis du er i tvil. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Høres ut som du holdt på å besvime. Mest sannsynlig pga at du hadde spist lite. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Veldig lavt blodsukker, mao... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Holdt nok på å besvime ja. Du begynte vel å kaldsvette i tillegg også kanskje? Lytt til kroppen din; spis og drikk vann oftere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 piping i ørene? lavt blodtrykk, jernfattig el bare sulten. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sånn skjer ofte med meg. Jeg har lavt blodtrykk. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Skjedde samme med meg etter en lang sykletur uten drikke, for så å stå i et par timer og høre på en dønn kjedelig mann snakke foran 20-30 ungdommer i en haug i et varmt rom. Noe av det sjukeste jeg har opplevd. Har ingen problemer med blodet eller lignende, så var nok bare kroppen som gav opp litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det har skjedd meg også, flere ganger. Lite mat, varme, masse folk og STÅING er somregel årsakene. Har også skjedd etter badekar + varmekabler på et tett bad... Lenke til kommentar
Gjest gjst Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ingen piping eller kaldsvetting. Husker at jeg ble kvalm, etter ca 1 min var jeg 100% fin igjen :S Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke gå rundt uten å ha spist, og dra til legen om du opplever dette en gang til. Det er mine 2 cents. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har også skjedd meg etter at jeg har sittet lenge og glodd i strekk for så å reise meg fort opp igjen. Jeg merket bare at synet smalnet inn så ble det svart og prikkete så forsvant alt helt. Det føltes som noen sekunder så kom synet tilbake og jeg lå på gulvet og hadde trynet inn i en stol. Jeg hadde ikke merket fallet eller dunket og da jeg så på klokka hadde det gått litt lengere tid enn jeg hadde trodd. Merkelig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ikke gå rundt uten å ha spist, og dra til legen om du opplever dette en gang til. Det er mine 2 cents. Hva skal han med legen? Naturlig at kroppen får en reaksjon når man ikke spiser og drikker nok. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ikke gå rundt uten å ha spist, og dra til legen om du opplever dette en gang til. Det er mine 2 cents. Hva skal han med legen? Naturlig at kroppen får en reaksjon når man ikke spiser og drikker nok. Få se din legestudiumseksamen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ikke gå rundt uten å ha spist, og dra til legen om du opplever dette en gang til. Det er mine 2 cents. Hva skal han med legen? Naturlig at kroppen får en reaksjon når man ikke spiser og drikker nok. Få se din legestudiumseksamen. Djeez. Ikke rart det er kø hos legen når man springer dit for den minste ting. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Dette skjer hver gang jeg våkner, eller står opp etter å ha ligget en stund. Samme følelsen som du beskriver, og jeg blir nesten blind. Men for meg svartner det, det blir ikke hvitt :!: Endret 17. juli 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
lilko Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Viste seg at jeg hadde et migrene anfall, noe jeg syntes er kult. Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå