Gå til innhold

Neste Zelda: Deluge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ingen anelse om dette er ekte eller ei men jeg tar standpunkt i at det er det.

Dette bringer fram blandete følelser, selve spillet høres ut som noe som har potensiale til og kunne måle seg med spill som Ocarina of Time (det beste spillet ever imo) og det virker som japanerene har noe stort på gang der.

Samtidig så ser jeg at det i begynnelsen av intervjuet blir sagt at de vurderte om spillet skulle hete The Legend of Zelda i det hele tatt. Spør du meg så burde det ikke det. Greit nok, det er mange av de samme personene, men Legend of Zelda uten Link er bare ikke Legend of Zelda. Link er den beste helten noensinne og det vil være og kaste vrak på ham og kalle serien det samme uten ham (Jada han er ikke ekte men you get the point) så det koker ned til at det virker som og bli et enormt spill men det er direkte dårlig gjort og kalle det et The Legend of Zelda spill.

Lenke til kommentar
jeg er enig, men hvis dette spillet er den eneste måten å utforske den perioden når hyrule ble oversvømt er jeg villig til å ofre link i et spill for å se hvordan "livet" i hyrule var da!
Samme her med følsom som jeg er syns jeg det burde hete noe annet. Nå suger jeg på navneforslag men "History of hyrule The Flood" eller noe ville gjort det for meg.
Lenke til kommentar

*mener å huske 4chan versjonen er en oversettelse av noe på 2chan som er enda mindre saklig=Þ*

edit: vi venter i dag, glemmer det pga code geass i morra, venter 2 dager til, så skal nintendo avsløre det. er ikke så ille å vente 3 dager, er det=Þ?

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere klarer å fortsette med å tvile på at dette er sant eller ikke. Dette er bare oppspinn.

Var det ikke et intervju liker etter TP som sa at det vil være det siste Zelda spillet som vi kjenner i dag. At de kommer til å gjøre noe helt annerledes med neste Zelda spill? (eller var det intervjuet også fake?)

Det stemmer. Og takk og lov for det. TP viste oss at det er på tide å gå videre. Phantom Hourglass er da en mulig pekepinn på det nye Zelda til Wii. Da at grensesnittet vil endre seg og konseptet gjøres på nytt. Men selv da beholde det sentrale i Zelda.

Neste Zelda vil mest sannsynlig ha orkestermusikk, stemmer, ny type konsept (ikke templer som vi kjenner), noe ala Majora's Mask. Og da et helt nytt grensesnitt.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...