stvetene Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei! Jeg har akkurat laget en ny hjemmeside adressen er www.-----.tk Jeg har akkurat registrert meg, så hva skal jeg gjøre nå? Hvordan får jeg lastet opp filer til den nye siden min? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 "Willkommen auf der HP von Christian Jaster" ?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 "Willkommen auf der HP von Christian Jaster" ?? tenkte på det samme. Sorry kom litt ut av topicen :oops: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 en nazi hjemmeside!!!! fy flate-. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hæææ er det sant? Eg skjønner ikke ka så står der så eg viste ikke. Kødder dere? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei!Jeg har akkurat laget en ny hjemmeside adressen er www.-----.tk Jeg har akkurat registrert meg, så hva skal jeg gjøre nå? Hvordan får jeg lastet opp filer til den nye siden min? Regner med at dette var tilfeldig sensur av adressen. Du trenger et ftp program til å laste opp filene. Login informasjon fikk du når du registrerte deg. Lykke til Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 haha, siden ER faktisk www.-----.tk trodde det var noen moderator som hadde sensurert den, så jeg sjekket den ikke før nå... jaja, som SirHartge sier, du må nok laste opp via FTP.. men .tk server vel ikke sidene selv da, så jeg regner med du har domene en annen plass... .tk redirecter på en måte til det andre domenet, og er til bare for at du skal få kortere url elns hvor har du egentlig domene da? om du har på start.no, kan du laste opp ting via ftp.start.no Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Opps! :oops: jeg vitse ikke at det var linken til en hjemmeside, men hvis det er så viktig kan jeg godt ta like mange bindestreker som domene. altså www.-------.tk (håper ikke det og er en hjemmeside... :wink: Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 faktisk en hjemmeside d og... Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 :o :o :o ja, så dere mener at jeg må bruke en av mine gamle sider, oppdatere dem, og legge inn dem? Går det ikke ann og laste opp til .tk? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Går det ikke ann og laste opp til .tk? Nei, tk server ikke filene, når du registrerer deg på tk, skriver du inn hvilken side som skal brukes... du må registrere deg på en annen side (f.eks start.no) for å laste opp/ned filer. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 .tk er ikke en hjemmeside, er bare et alias. Når du går inn på www.***.tk så blir du automatisk sendt videre til din side (som du har liggene på f.eks start.no) Mvh. Erik Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 .tk er ikke en hjemmeside, er bare et alias. Når du går inn på www.***.tk så blir du automatisk sendt videre til din side (som du har liggene på f.eks start.no) Det jeg prøvde å si, bare forklart på en rotete måte Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 .tk er ikke en hjemmeside, er bare et alias. Når du går inn på www.***.tk så blir du automatisk sendt videre til din side ikke HELT korrekt... man kan kjøpe domener der også... men gratis-adressene er bare redirectere, det er riktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå