Tha_MullE Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei, jeg har nylig reformatert pcen min og kom da over et problem. Jeg kan ikke installere lydkortet mitt, og jeg finner ikke drivere som jeg trenger. Lydkortet(eller det som står på cden) heter Sound Blaster Audigy advanced mb. Merket er Creative. Kan noen hjelpe meg? Har xp så trenger drivere til windows xp. Lenke til kommentar
Tha_MullE Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Har prøvd alle audio driversa til pcen min, likevel, fungerer det ikke. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Fant dette, kanskje det hjelper.. Re: Problems downgrading Vista to Xp - Sound Blaster Audigy Advanced MB not recognized Options Options jimco Gold Posts: 4621 Registered: 02-06-2004 Message 2 of 4 Viewed 748 times After you have performed an Operating System re-installation, install the audio driver following this order of installation: a. Install Dell Notebook System Software (click the + sign next to System Utilities). Restart. b. Next install the Intel Mobile Chipset driver (click the + sign next to Chipset). Restart. c. Finally re-install the Sigmatel audio driver (click the + sign next to Audio). Get these from 1520 XP drivers page Jim PS a failed attempt to install the Creative Audigy software can result in the failure of Windows Audio Service, so make sure that service is still running. Go to Start/Run and type "services.msc" then hit the 'Enter' key (or click 'ok'). The Services window will appear. Scroll down until you find "Windows Audio" towards the bottom of the list. Check that it is enabled, set to automatic, and running. 1520 xp driver side dell forum Endret 11. juli 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå