Jo Are Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fifa 09 på xbox 360 og ps3 får støte for 10 mot 10 kapmer online, det vil si at alle utespillerne styres av en person og ikke en data. Keeperene vil fortsatt være data styrte. Kilde Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Team-kill rede desverre :| Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg veldig til Fifa 09. For første gang side Pro Evolution Soccer 2 kan jeg med hånden på hjertet si at jeg liker Fifa bedre enn PES. Fifa 08 tok et stort steg i riktig retning, samt at PES 2008 var som en dårlig komedie med alle sine feil. Håper virkelig at PES 2009 klarer å få til en skikkelig onlinedel og ikke en herpet 1 vs 1, som i fjor og året før. Den har ikke vært bra siden PES 5 på den gamle xboxen, da man kunne spille 2 vs 2 online. Skal iallfall ha Fifa 09 i år, så får jeg se på omtalene av onlinebiten til PES 2009 om det er forbedringer å spore i år, eller bare det samme gamle fra Mr. Seabass om at han har såååååååå mange ting han gjerne vil implementere i PES 2010 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Gleder meg. FIFA begynner å ta riktig form nå. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? æsj. hater det med fifa. alt går jo på skinner. dessuten suger keeperene maks. er jo nesten umulig å ikke score. venter fortsatt på et fifa som retter opp de elementære feilene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? æsj. hater det med fifa. alt går jo på skinner. dessuten suger keeperene maks. er jo nesten umulig å ikke score. venter fortsatt på et fifa som retter opp de elementære feilene. Er ikke sånn i FIFA 08 på ps3. LAAAANGT ifra så ille som på de tidlgiere ps2 versjonene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? æsj. hater det med fifa. alt går jo på skinner. dessuten suger keeperene maks. er jo nesten umulig å ikke score. venter fortsatt på et fifa som retter opp de elementære feilene. Er ikke sånn i FIFA 08 på ps3. LAAAANGT ifra så ille som på de tidlgiere ps2 versjonene. Kan bekrefte det Gorilla Gutten sier her. Fifa 08 på ps3/360 er helt forskjellig fra alle andre Fifa versjoner på PC, ps2, 360 osv. Thats the fact Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? æsj. hater det med fifa. alt går jo på skinner. dessuten suger keeperene maks. er jo nesten umulig å ikke score. venter fortsatt på et fifa som retter opp de elementære feilene. Er ikke sånn i FIFA 08 på ps3. LAAAANGT ifra så ille som på de tidlgiere ps2 versjonene. Kan bekrefte det Gorilla Gutten sier her. Fifa 08 på ps3/360 er helt forskjellig fra alle andre Fifa versjoner på PC, ps2, 360 osv. Thats the fact Kan dobbelt bekrefte det Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Gleder meg noe helt jævlig til fifa 09! I offline-modus kan man spille med opptil 7 spillere på ps3 og 4 på 360. Det lukter fifa-party med friends nå ja Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Løper man fortsatt kun i åtte retninger? æsj. hater det med fifa. alt går jo på skinner. dessuten suger keeperene maks. er jo nesten umulig å ikke score. venter fortsatt på et fifa som retter opp de elementære feilene. Er ikke sånn i FIFA 08 på ps3. LAAAANGT ifra så ille som på de tidlgiere ps2 versjonene. Kan bekrefte det Gorilla Gutten sier her. Fifa 08 på ps3/360 er helt forskjellig fra alle andre Fifa versjoner på PC, ps2, 360 osv. Thats the fact egentlig ikke. er akkurat det samme problemet her som på alle de andre fifa spillene. man kan kan score altfor lett, keeperen posisjonerer seg utrolig dårlig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg ønsker meg at i FIFA09 kan man møte ballen når man mottar en pasning, og ikke alltid av en eller annen grunn rygge bort fra den og bak en motspiller. Euro2008 viste at motoren er i ferd med å bli mye bedre på disse punktene, så håper det fortsetter i 09. BeAPro er vel det minst hyggelige spillet jeg noen gang har spilt online, med krangler, drittslenging og rasisme, så akkurat den delen bryr jeg meg svært lite om. Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fifa 09 på xbox 360 og ps3 får støte for 10 mot 10 kapmer online, det vil si at alle utespillerne styres av en person og ikke en data. Keeperene vil fortsatt være data styrte. Kilde Vet noen om det går an å spille 10 mot 10 også på PS2? Og på Wii? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fifa 09 på xbox 360 og ps3 får støte for 10 mot 10 kapmer online, det vil si at alle utespillerne styres av en person og ikke en data. Keeperene vil fortsatt være data styrte. Kilde Vet noen om det går an å spille 10 mot 10 også på PS2? Og på Wii? Med 100% sikkerhet: Det går ikke an på PS2. Eller på Wii. Beklager eventuell dobbelquoting... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde denne ideen for mange år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå