Composer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg var så uheldig å fikk cola på ps3 kontrolleran mine, og i den anledning åpnet jeg dem opp for rengjøring. Nå er det sånn at den ene kontrollern klarte jeg å holde bitene sånn delvis på plass under rengjøringen, derfor var det ikke nå problem å sette den sammen igjen, men den andre måtte jeg plukke opp i alle biter - og nå får jeg den ikke i hop igjen Så hvis det er noen der ute som vil gi meg en hundrings for en helt ny kontroller som er brukt i max 2 timer, så er det bare å gi lyd i fra seg.. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, er nok mange som er interesert og kjøpe en kontroll som er i biter og var full av cola... Lenke til kommentar
Composer Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, er nok mange som er interesert og kjøpe en kontroll som er i biter og var full av cola... Er ikke så gærle som det høres ut var mest mellom knappene at det kom, så de ble klissete og trege.. de blir som ny hvis man bare får skrudd den sammen igjen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja dette virket jo fristene. E jo litt vanskelig å stole på at den funker 100% når du ikkje får den sammen igjen. Kan jo søke litt på google, kanskje du finner en bruksanvisning der Eg ville ikkje kjøpt en kontroll når eg ikkje vet at den funker. E jo mange smådeler inni og. Lenke til kommentar
Composer Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Ja dette virket jo fristene.E jo litt vanskelig å stole på at den funker 100% når du ikkje får den sammen igjen. Kan jo søke litt på google, kanskje du finner en bruksanvisning der Eg ville ikkje kjøpt en kontroll når eg ikkje vet at den funker. E jo mange smådeler inni og. Er bra sikker på at den skal fungere hvis man får den i hopen igjen, det var såpass lite cola som kom gjennom, og det så ikke ut til å kommet borti noen av kretsene heller. Jeg har ikke tålmodighet til å få den i hop igjen, så i stede før at den ligger og støver bort så kan jo noen andre få prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå