Aafloey Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Må si denne teaseren så utrolig fet ut! http://teaser-trailer.com/2008/07/max-payne-trailer.html Post gjerne linker til bedre kvalitet. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fins en annen tråd om filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jupp, tok det opp i filmprat for litt siden. Synes faktisk det ser overraskende godt ut, for en spill-til-film opplegg å være. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Så veldig kul ut de skyte scenene. Veldig likt spillet. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Visuellt sett tror jeg den leverer. Fikk litt Max Payne følelse av traileren, men ikke noe stort. En film jeg leier på dvd. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Så jeg Mona Sax der i heisen, ved 01.07? Trodde denne filmen bare tok for seg spill nummer en jeg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 det der så skikkelig bra ut! , håper bare filmen blir like bra som klippet, fins nok av håpløse tilfeller hvor de har klipt det sammen så det ser rååååtøft ut , eks punisher, også ble filmen bare langdryg heh.. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Filmen så lovende ut. Bra valg av skuespiller også. Mark Wahlberg er jo en kjempeskuespiller. Eks. Shooter! Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Filmen så lovende ut. Bra valg av skuespiller også. Mark Wahlberg er jo en kjempeskuespiller. Eks. Shooter! akkurat det tenker jeg og, Mark er flink og har likt så og si alle hans filmer så forventningene er store Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Max Payne spillene har vært en stor suksess i mine øyne, men er ikke noe tvil på filmen heller. Traileren så ut som et Max Payne spill bare virkelighet, filmen blir god. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Herregud, husker opplevelsen med "babyrommet" fra spillet, håper de får med noe slikt i filmen også. Max Payne går vel under listen av spill jeg egentlig ikke var gammel nok til å spille. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Herlig å få sett en teaser! Dette kan bli kult, men forventningene mine er skyhøye så må prøve å ikke ta helt av. Neimen så jeg ikke en Stargate-skuespiller i teaseren også Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Virket bedre enn forventet, ikke at jeg hadde så store forhåpninger ettersom at John Moore er regissør. Ikke at Ludacris gjør saken bedre. Håper inderlig man bruker musikken fra spillet, den dystre melodien som ga en utrolig fascinerende, men hjertebankende stemning. Det ser ut som at man har klart å fått med de mørke bakgatene, de eksentriske menneskene og de kule skytescenene. La oss krysse fingrene, ikke la dette ble nok en fiasko a là Doom. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper dem får med drømmene. Jeg er redd for drømmene ennå, selvom jeg er langt over gammel nok for å kunne spille spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå