NeiTakk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) I motiver der halvparten er relativt mørk, og den andre halvparten er relativt lys er det ikke sikkert eksponeringen blir riktig. En mulighet er å ta to bilder der det eksponeres etter forgrunn, henholdsvis bekgrunn og lage et bilde av disse to. Mitt spørsmål er da hvordan gjøres dette i Adobe Elements 6? Eller andre program hvis dette er lettere? Endret 11. juli 2008 av Lenari Lenke til kommentar
NeiTakk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Festningen i trondheim? Det er mulig. Er ikke sikker. Fant bare bildene på nettet som et eksempel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Festningen i trondheim? Det er mulig. Er ikke sikker. Fant bare bildene på nettet som et eksempel. Du kan bare linke til bilder du finner på nettet, du har ikke lov til å legge de inn uten tillatelse. RandiA Lenke til kommentar
NeiTakk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Festningen i trondheim? Det er mulig. Er ikke sikker. Fant bare bildene på nettet som et eksempel. Du kan bare linke til bilder du finner på nettet, du har ikke lov til å legge de inn uten tillatelse. RandiA Ettersom det er akam.no som har bildet i testen av 5D så går det sikkert bra. Endret 11. juli 2008 av Lenari Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror at en annen tone fra trådstarter hadde vært lurere. RandiA kommer faktisk med velmenende råd og ikke kritikk til deg. Folk på forumet her gidder ikke hjelpe folk som er frekke, det er nå det jeg tror. Lenke til kommentar
NeiTakk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Tror vi setter en strek for dette problemet her jeg. Beklager så mye. Blir for mange innlegg som ikke har noe med mitt spørsmål. THE END Endret 11. juli 2008 av Lenari Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 HDR er stikkordet du er på jakt etter. Her er en guide for hvordan du gjør dette i PhotoShop CS2 : http://backingwinds.blogspot.com/2006/10/h...hdr-images.html Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så med en gang at det var HDR du var på jakt etter, hadde ikke lyst å hjelpe en frekk liten faen som deg, men dessverre var det noen andre som var mer bløthjertet. Du kommer lengre på slike forum med å være hyggelig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ein guide for CS2 vil nok ikkje hjelpe ein med Elements 6. So vidt eg veit finst det ingen HDR-modul i Elements, so då må du gjere det manuelt med masker e.l., eller bruke eit anna program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå