Fenixen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hei Jeg er akkurat ferdig med bachelor i økonomi og informatikk Har fått tilbud på jobb som sap konsulent hos en middels stor aktør i norge. I den forbindelse lurte jeg på om noen av dere har noen positve it-konsulenterfaringer å dele? Spennende oppdrag? ensomt å reise rundt på prosjekter? Snevert felt å jobbe med ? osv.. Hva er grei startlønn? Tilbudet mitt ligger nå på 350.000 pluss overtid, bonus og diverse andre goder. Hvordan er normal lønnsutvikling for en it-konsulent som jobber med SAP ? Alternativet er å velge på et bedre tilbud fra en annen interessent eller å ta master som siviløkonom. Veldig vanskelig og avgjørende valg for hva jeg driver med de neste årene Endret 11. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 selv jobber jeg minst mulig med sAP, men vet at andre SAP-konsulenter jeg kjenner er godt fornøyd med jobben. SAP virker kanskje som ett snevert område, men det er STORT, og kan brukes til stort sett alt som har med logostikk og økonomi å gjøre. 350 000 tror jeg er ganske standard lønn, flere som har fått dette som startlønn, men den øker gjerne til 450 000 etter opplæringen er ferdig. ang oppdrag og slikt har jeg desverre ikke noe gode svar å gi deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå