Peppep Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg er på utkikk etter en billig telefon som jeg kan ta med på ferier og som 1) er billig, slik at jeg ikke trenger å være livredd for den, og 2) har veldig bra batteri, noe som er spesielt gunstig på bl.a. festivaler. Krav til funksjoner: ringe, SMS. (Ellers er det naturligvis positivt om den er litt robust og tåler en støyt.) I tillegg må den selvfølgelig være i alminnelig salg, for jeg reiser om under en uke. Nokia 1112 kunne vært aktuelt, men så vidt jeg ser er den ikke i salg lenger (kanskje i vanlige butikker, men prisguiden finner ingen nettpriser). Har noen tips til aktuelle modeller? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 nokia 1208 og 3110 billige modeller begge to 3110 gir vel mest for pengene Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Takk for tips. Jeg står nå mellom Nokia 2630 og 3110C. Prisforskjellen er ikke stor, men er det noen grunn i forhold til mine behov å legge på den ekstra 200-lappen? Kamera er irrelevant, og det ser ut som det er den største forskjellen mellom dem. Edit: Hm, bør jeg tillegge noen vekt at 3110C har Java MIDP 2.0? Dette er som nevnt ikke en telefon til avansert bruk, men Opera Mini kan være greit. Både 2630 og 3110C er på Opera Minis liste over støttede telefoner, så jeg går ut i fra at MIDP 2.0 har lite/ingenting å si. Endret 12. juli 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Når jeg tenker meg om, så er 3110 laaangt mer enn jeg trenger. Tror jeg gjør det enkelt og drar innom nærmeste Elkjøp el.l. og kjøper en Nokia 1200, 1208 eller noe i den retningen. Det enkle ER iblant det beste. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det enkle ER iblant det beste. Helt enig i det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå