Minus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei. Driver og handler inn litt saker til eksosen til bilen min (lager alt selv), men vet ikke helt hvordan den bakerste lyddemperen skal se ut. Den er jo med på å skape en slags look. Kunne noen linket til sider som selger eksosdeler separat og slik? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei. Driver og handler inn litt saker til eksosen til bilen min (lager alt selv), men vet ikke helt hvordan den bakerste lyddemperen skal se ut. Den er jo med på å skape en slags look. Kunne noen linket til sider som selger eksosdeler separat og slik? Hva slags bil er det? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Da ville jeg gått for noen diskré doble endestusser. Ikke gå for noe japse-style eller overdrevent store rør. Sånn noe ala de som står på VR6 originalt passer fint. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg tenkte på noe lignende selv.. eller noe slik. Er veldig glad i ovale endestusser. Kommer til å lage eksosen i 2,5" rustfritt stål. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Biltema har også slike ting. Liker ikke sånne DTM stusser som på det bildet. Hos Simons Kan du se mye rare eksosdeler i katalogen deres. Endret 12. juli 2008 av okidoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå