Gå til innhold

Hvor lang tid før fotballevner avtar?

Anbefalte innlegg

ja, jeg VET jeg stiller VELDIG MANGE spørsmål her inne....noen litt hypokondriske..but i cant help it:P^^

okay, så jeg lurer på en ting:

om man ikke kan spille fotball, hvor lang tid vil det ta før "fotballevnene" begynner å avta? det vil si, hvor lang tid vil det ta før man får dårligere ballkontroll, teknikk, etc.?

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey, jeg skal forklare litt her:

se for deg en ting:

du går rundt, og bare du SER på et kakestykke så får du den svarte følelsen av dårlig samvittighet. hodet fylles av gråt og skam over deg selv. du knekker sammen, psykisk og tenker at nå blir du feit, osv.

se for deg at du blir skadet. du må slappe av. du MÅ slappe av for å la skaden helbrede seg.

men midt innimellom dette så har du denne svarte, onde, beksvarte stemmen som sier:

"ut og tren, ikke bli feit, ikke bli dårlig form, du suger i fotball, (og mye mer, vondt)"

dette er meg nå for tiden.

så om du ikke kan hjelpe meg, SHUT THE FUCK UP. jeg blir jævla frustrert.

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar

jeg henvender meg her

rett og slett fordi jeg føler jeg har funnet ett forum hvor jeg kan gi ut mine problemer. jeg har det egentlig fint, men psykisk sett i forhold til mat, vekt og det å holde vekta er jeg mer ødelagt enn en sykkel på ei fylling. seriøst, jeg er ute og kjøre. og jeg trenger denne siden for å opprettholde min psyke god.

det høres dumt ut. "hvorfor kan han ikke bare henvende seg til noen venner, ellerno?"

fordi jeg ikke tør.

så je spør: værsåsnill svar konstruktivt. svarer du hjelper det meg. negativt/positivt? det er bare til hjelp for meg.

så ikke spe på med rare/støtende kommentarer. værsåsnill.

Skarpengland, ;)

Lenke til kommentar

Hehe er ikke nok problem å svare vel.

Hvor mye dårligere i fotball du blir av store pauser er vel forskjellig fra person til person. Jeg sluttet på fotball for et år siden og har spilt veldig lite etter det, (kanskje 1 gang i uka). Men jeg føler meg bare enda bedre i fotball, jeg har fått bedre teknikk og alt :p

Skjønner ikke helt hvordan det henger sammen, men jeg har nesten blitt bedre av å slutte :)

Trur jeg har fått dårligere skuddfot når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Hehe er ikke nok problem å svare vel.

Hvor mye dårligere i fotball du blir av store pauser er vel forskjellig fra person til person. Jeg sluttet på fotball for et år siden og har spilt veldig lite etter det, (kanskje 1 gang i uka). Men jeg føler meg bare enda bedre i fotball, jeg har fått bedre teknikk og alt :p

Skjønner ikke helt hvordan det henger sammen, men jeg har nesten blitt bedre av å slutte :)

Trur jeg har fått dårligere skuddfot når jeg tenker meg om...

very nice!

jeg har jo også en lignende fortid, når jeg kan tenke meg om litt her...

jeg skal holde tråden oppdatert og skrive hvordan dagene etter "nedturen" går jeg;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vell, det er som en nevte. Du beholder grunnteknikken, men må trene for å komme på topp igjen og bli bedre. Lignende skjedde med meg, da jeg begynte i 8'ened klasse hadde jeg en hjerte-oprerasjon som gjorde at jeg måtte vente ca. 6 måneder før jeg kunne holde på med noen som helst idrett. Var inne hos legen da det hadde gått et halvt år og fikk beskjed om at jeg kanskje måtte vente 2 måneder til før jeg kunne begynne å trene igjen ( var hardt å godta! :p) Fikk heldigvis begynne før og fikk trent nok til å bli med 1er laget og vinne KM!

Tror at når du har vært ute lenge og kommer tilbake for å spille og trene igjen så er du ekstra motivert for å gjøre det bra. Bare behold roen og tolmodigheten og se frem til når du kan begynne igjen! :)

Endret av SuB90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...