tørrfisk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Har store installasjonsproblemer med nevnte PSU. Hvorfor i fanden kan de ikke følge standarder? Endret 11. juli 2008 av tørrfisk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Regner med at du har problemer med at den er for "lang". Jeg her lest / sett igjennom siste revisjon av ATX.2.2 design reference flere ganger i det siste. Og "lengden" på PSU er faktisk ikke nevnt - kun høyde og bredde , skruehull avstander og slikt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Det er for leit at jeg må kjøpe ny psu som er modulær, kvalitetsikker og har nok watt. Nå blir det ikke noe gtx 280 SLI testing på meg i helga Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Corsair har brukt en forsyning fra CWT sin PUC-serie, dette er det en del andre produsenter som også gjør, Thermaltake, Xigmatek blant andre. Synd den ikke passet i maskinen da, det er jo en super PSU. Om du ønsker en "kortere" PSU, så har man OCZ 1000W eller f.eks MIST 1000W. Personlig synes jeg at det er kabinettprodusentene som bør ta med i beregningen at det finnes store strømforsyninger da. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje det er tilpass for meg når jeg kjøper et såpass gammelt kabinett. Har imidlertidig løst problemet ved å sage bort PSU-kroken. Blir spennende å se om maskinen fungerer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 LOL :!: [Løst med sag] - Det var dagens . Håper du har fått bort alt av metallspon. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal få meg nye GPU snart og vurderer å kjøpe en Corsair HX1000W. Dette har fått veldige bra omtale. Jeg lurer på om det er kun lengden som er over standarden? Jeg har planer om å plasere den i en CoolerMaster Cosmos 1000, og den har god klaring på lengden. Jeg tror at det vil passe bra, men vet noen om det kan by på problemr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå