dj-fuckup Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har noen erfaring med at dette kortet ikke lar seg slå av? Det bare starter på nytt når det egentlig skulle slått seg av. Har forsøkt å disable alt av Wake up on... men det hjelper ikke. Har også forsøkt og disable kontrollere som ikke blir brukt, som f.eks. Raid, firewire også uten resultat... Setter stor pris på konstruktive forslag. På forhånd mange takk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Samme problem har jeg hatt flere ganger. (asus,abit og msi-kort). Det som hjelper er reinnstallasjon av OS. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er nok en error i OS'et. Kjører du XP? Det gjorde jeg, reinstallerte i går. Fikk bluescreen da jeg slo den va. Så den ikke før jeg slo av "start på nytt ved blue-screen" eller.no. EDIT: Du trenger bvare ett ?-tegn. Les netikette Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hvis du har xp, burde du legge inn sp1 hvis du ikke har. Kan hende det ordner alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå